Gullemor Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei snuppa! Takk for fin mms! Wow, så flink hun er! Sååå flink er ikke Ingvild, i alle fall... Når jeg legger henne på magen, studerer hun underlaget rimelig bra, ja. "Slappe av her, jeg, mamma! *slite med pustingen*" Men så er jo Knøttemor (minimais??) to uker eldre, da, samt at vi nok har vært heller dårlige med mageleietreningen... Ingvild har, som kjent, veldig klare rutiner i hverdagen. Hun sover dupp (?) fra kl 9 til kl 12 hver formiddag, og hun er Punktligheten Selv. Hun våkner så å si alltid 11.58, 11.59, 12.04 eller 12.06!!! Merkelig! Noen ganger legges hun ut i vogna 08.45, andre ganger 09.00, og atter andre ganger ikke før rundt 09.30, men våkne-tidspunktet er det samme... *stille klokka etter flinke jenta*
selfangerkjerringa Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei vennen Knøttemor (alias "minimais") nekta å ligge på magen hun også, hun hylte som om jeg skulle slått henne :/ Men plutselig, rett før helga, så fant hun ut at hey - dette er jo helt greit egentlig! GIkk altså ikke gradvis, men skjedde plutselig Knøttemor har ikke stålkontroll på andre tidspunkt enn at kl 19 bør vi sannelig være igang med kveldsstellet, hvis ikke blir hun sint, og så våkner hun ca 0730 og skal ha mat og få mamma til å stå opp. Nøyaktig en time senere blir hun forbanna hvis hun ikke er lagt i vogna for å sove dupp igjen... heheh Hun sover to lange dupper på dagtid, og kan ta en liten hvil innimellom. Gleder meg så utrolig masse til mai, og håper inderlig at dumme pollenet holder seg unna gulleheimen så du og Ingvild kan være med til bibelbeltet for spas, moro og kafébesøk!
Gullemor Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Ja, jeg håper inderlig at de nye medisinene mine funker bedre! ) *blåse all pollen bort og vekk* Denne husmor-"ferien" har vi jo gledet oss til sååå mye, sååå lenge! Det bare MÅ bli noe av! Apropos: Jeg må kanskje få kjøpt meg ei mer hendig trille til den turen? Blir kanskje tungvindt med 03-modell Simo Duo?? Stor og forholdsvis tung, den... ( Får kanskje sjekke ut BabyShop til uka.
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Snikkikker, jeg... Og blir nysgjerrig på hva som skjer *knis* Snakk om at de er eller ikke er flinke til å holde hodet oppe? Der er lillegutt veldig flink, faktisk. Han ligger mye på magen, og kan da ligge lenge med hodet oppe. Noen ganger smiler han faktisk til meg der han ligger på magen og kikker fram på meg Skal sende bilde på mail til dere... (han smiler ikke på bildet, men..)
Gullemor Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 Hei rødhette*! Ja, ka-ping sendte meg et mms-bilde av minimais (!) hvor hun holder hodet så fint. Ingvild er ikke spesielt flink til dette når hun ligger på magen. Hun holder det bra ellers, da. Vi holder ikke hodet hennes lenger, men å ligge på magen er_ikke_gøy...
rødhette* Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Det kommer vel etterhvert.. Lillegutt har likt å gjøre det lenge, men det var bare helt over natta det plutselig var greit. Så nå kan han ligge med hodet løfta lenge, og bare kikke seg rundt så godt han kan. Merkelige greier det der.. Og ang. trille, så har jeg selv tenkt å kjøpe en enklere trille. Får låne en gammel bagvogn når jeg reiser på ferie i juni, men tenkte det var greit å slippe bære han rundt på flyplassen.. så skal kjøpe trille og ha allerede da. Vi skal til Sverige på onsdag, så skal kikke da. De har et par på tilbud, som så bra ut.
selfangerkjerringa Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Har ikke tenkt på dette med trille enda jeg... Knøttemor er jo tross alt bare knappe 5mnd når vi reiser, er det ikke kjekt å ha bagvogna da tro? Og ang.hodeholding så har jeg to jenter som er veldig sterke i ryggen - de har holdt hodene oppe veldig tidlig begge to. Ikkeno symptom på genialitet akkruat, bare på at de har sterke nakke/ryggmuskler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå