Gå til innhold

kraftige mens smerter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt kraftige menssmerter nå siden kl 0800 i mårrest.. de kommer og går er ikke så veldig regelmessige. det gjør vondt i ryggen og på bgge sider forand på magen..... noen som har hatt det samme??og kan fødselen være i gang? jeg er en uke over tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som fødseln er i gang:-)

Skrevet

Jeg har det.. har seriøst hatt KRAFTIGE menssmerter de sisste dagene konstant.. pluss harde tak innimellom.. tenkte å ringe føden for å spørre om jeg kan komme inn å se om det kanskje er noe på gang..*hååååpe*

Tror slimproppen min gikk i går.. men jm mi sier den ikke har noe betydning.. men andre sier motsatt.. hva skjeeer? hehe

Lykke til HI:) Kanskje noe skjer da..

Skrevet

Joda det kan jo være tegn p at noe er igang. Eller så kan det rett og slett være tegn på at du er gravid. Ikke for å dempe stemninga men for å svare ærlig....

Jeg har hatt menssmerter i mage og rygg nesten daglig den siste uken, og er bare i uke 36.... Og her kan det også komme kraftige "tak" samtidig...

Skrevet

de sier jo at slimproppen kan gå opptil 6 uker før fødsel eller noe..

min gikk får 1uke siden..... hvor langt er du på¨vei da mita85?

Skrevet

jeg har aldri hatt det sånn før... det er godt mulig at det bare er falsk alarm. for får noen kraftige tak inimellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...