Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Begynte å tenke litt på hva jeg ikke skal spise når jeg ammer... Jordbær kan jeg spise det ?
Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei!Du må nesten bare prøve deg fram.Alt med måte.Men kål,løk,brus,sjokolade er ofte noe som gjør at babyen får vont i magen.Slik som reker og jordbær hete det seg at det kan framkalle allergi,men d tror jeg de lærde er gått tilbake på.Det er jo de tre første mnd.som man bør prøve seg litt fram på iom at tarmsystemet til babyen ikke er fult utviklet de 3 første mnd. Med min nr.1 kunne jeg ikke spise noe av dette med nr.2 kunne jeg spise alt
Gårdsspire Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Spis som vandlig du det er det beste. men erker du at det er noe som bebisen reagere på så er det jo greit å styre unna.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Spis alt hva du vil! Det er så mye hysteri og misforståelser rundt dette med amming og mat! Du finner fort ut om det er noe babyen reagerer på,og da er det bare å ta forhåndsregler derfra. Skal man ta alle sorger på forskudd blir det slitsomt i lengden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå