Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som har opplevd spor av blod i trusa? Jeg har ikke blødd mye, men jeg ser tydelige spor etter blod.... Syns det er litt ekkelt, redd for at noe er galt. Jeg er 18 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe farlig. slimhinnene er veldig ømme nå som en går gravid, tåler ikke mye. men det er fra person til person da. . en kan også oppleve blødning etter sex=) slapp av alt er nok bara bra=) legen sier vist du blør mer enn 3 store bind etter hverandre da ka det var noe.

Skrevet

Jeg har også opplevd dette, ikke ofte men man blir litt engstelig. Tror man merker om det er noe galt og får veldig vondt og blør kraftig, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har blødd kraftig. Første gang i uke 14. Vi fikk da ultralyd på sykehuset hvor alt så vanlig ut. Jeg blødde kraftig i 5 dager og var selvfølgelig veldig redd, men alt ser bra ut. De kunne ikke si hvor blødningen kom fra. Nå i uke 16 blør jeg igjen, ikke like kraftig, nå er det som vanlig mens.

Skal til jordmor i morgen og håper hun kan gi meg noen betryggende forklaringer, noe lege og sykehus ikke har klart. Ikke moro å blø så mye.... Men heldigvis ser alt fint ut med lille nurket ;-)

Små blødninger kan komme fra morkaken som beveger seg, livmor som utvider seg, sprukne blodkar og i forbindelse med sex. Som regel helt ufarlig ;-)

Er du veldig engstelig så ring legen din og få en ultralyd på sykehuset. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...