Thea og Erle Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Siden jeg ikke kommer inn på dib har jeg nå min egen side.
Chiquita Bananas Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 hehehe.....nå kommer jeg ikke inn på DIB lengre.... Ler meg i hjææææælllll....har nettopp gitt Fredrik mat og han sovnet - men våknet da Roar nøs... Så vi la ham ut i vogna si for da sover han så godt - hehehe.....jeg sa at Roar skulle ta pleddet over vogna og så skulle jeg hente en jakke til ham. Hørte han si der ute - hva skal jeg med jakke ?? Jeg la jakka på vogna og i det jeg springer inn så sier jeg han må vugge til Fredrik har sovna og lukker verandadøren ;op hehehehe... Hmm......så lenge varte det - dem kom inn nå....
Møøø Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Heeyyy Hebbie... Du?? Her inne?? Fredrik er jo ikke 5 år, bar 5 mnd... Lest feil eller?? thihi... Men JEG derimot har lov å være her fra og med onsdag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå