Gå til innhold

Besteforeldre kan gjøre de rareste ting med gode intensjoner... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers var barnevakt her for første gang i går mens vi var på kino. Vesla er 21 mnd. Vi fant fram tannbørsten og pysjen og viste dem hvor bleiene var. Men siden de jo har passet mitt stebarn tidligere tenkte vi at de ikke trengte så mye instruksjoner. Da vi kom hjem sov vesla. Jeg gikk inn til henne og strøk henne på kinnet. Hun var glovarm! Men ikke slik febervarm. Vinduet som vi alltid har litt åpent var lukket igjen og det var lufteventilen også. Var utolig tung og varm luft i rommet. Jeg tok av henne dyna for å lufte henne litt. Da ser jeg at under pysjen hadde hun body og strømpebukse. Tenkte at jeg fikk vente med å kle av henne til svigers hadde reist.

Da jeg gikk inn på stua fortalte svigers at hun hadde hostet litt så de hadde lukket igjen vindu og ventil så det ikke skulle trekke på henne. Ja så det var vel i beste mening... :-)

Flere med noen morsomme eller rare besteforeldrehistorier?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble bare litt oppgitt på mine egne foreldre da de skulle legge ungene her en kveld. Minsten er 2 år, og når en er gutt er det jo litt viktig å følge med på hvordan "tissen" ligger. Men neida - den lå fint bortover mot kanten av bleia slik at både guttungen og sengen var søkkvåt.

Altså, det er jo lov å tenke?? Eller, kanskje de var litt stresset av å være barnevakt for 4 barn??

Og så var det alltid dette med safen som minsten brukte tidligere - uansett hvor mange ganger jeg kommenterte det, så kom den alltid på bak-fram:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...