Gå til innhold

**** UKE 35 ****


onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Da er jeg altså alt i min 35. uke. Tida går fort.

Nå er jeg ferdig med utdannelsen min (tok fagprøven på fredag) og det gjenstår bare litt jobbing før permisjonen. Tankemesig er jeg klar for fødselen og nurket. Gleder oss til han kommer!!

 

Formen går opp og ned. En dag merker jeg ikke noe til bl, en dag er det vondt. Litt halsbrann av og til. Magen er i veien ved påkledning eller knytte sko. Nurket er aktiv i magen, foretrekker å ligge tvers.

I det store og hele er jeg i fin form.

 

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp - me!

 

Jeg har termin en dag før deg, men sliter med bekkenløsning og at babyen trykker på Isjiasnervene.

 

Fullt sykmeldt har jeg vart i to uker nå. - Enkelte dager er jeg så dårlig at jeg ikke kommer ut av stolen - andre dager går det freit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34+3 i dag.

 

Kan ikke si annet enn at det går VELDIG opp og ned her nå..... På den ene siden er jeg veldig klar over hva barseltiden kan bety, så jeg er egentlig veldig takknemlig for å ha babyen inni meg. På den annen side begynner jeg faktisk å bli lei av vondter og har et håp om at han kan komme en ukes tid før termin. Uff, liker jo ikke å tenke sånn heller da. Han må jo få ta den tiden han trenger seff.... Gikk tolv dager over sist, og husker at jeg ikke syntes det var noe pes før tiende dagen over, så det er jo litt nedtut og få den "lei" følelsen nå, seks UKER FØR tiden.... Ja, ja...

 

Ellers er alt bra da. Kan egentlig ikke klage i det hele tatt faktisk (fy meg som gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går både raskt og sent på samme tiden... Er temmelig lei nå, drømmer om å kunne ut å gå, om å ikke ha vondt hele tiden, og ikke minst til å bli kjent med denne lille prinsessen. Får litt dårlig samvittighet for jeg er så lei og deppa av å gå slik, men samtidig så er det jo det jeg er - og det er ikke for jeg ikke gleder meg til vårt nye liv. Håper på en fin sommer, då skal jeg ut å gå og gå hele tiden... Pappaen begynne å bli litt utålmodig og nå, han er en helt i mitt liv for tiden, han gjør så og si alt, handler, vasker, lager ofte mat pluss han jobber mye overtid, er nesten redd han skal slite seg ut, men han sier nei, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg begynner å bli klar for at babyen skal komme ut :o) Føler meg stor :o) Noen dager er jeg helt i form, andre dager kan jeg være dårlig. Hadde et par dager nå hvor jeg spydde hele dagen. Tegn på at det nærmer seg slutten. Var slik med begge jentene mine. Bare ikke så tidlig.

 

Vogna får jeg til uka. I dag fant jeg fram vugga og klær. Begynner å vaske imorgen. Ny bil er neste på lista :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...