Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Satt her fordi jeg ikke fikk sove og bestemte meg for at karnsje vært greit med litt action..... sambo hadde lagt seg bare en og en halv time før. etter å ha sittet oppe hele natta men jeg kledde av meg og la meg intil ryggen hans under hans dyne. Da ble det fart på han gitt, tror aldri jeg har sett han vokne så fort noen gang. Eller med et så stort glis rundt munnen for den sags skyld. Han vet at når jeg kryper intil han helt uten klær så betyr det at vil du ha sex så får du. Og gudene skal vite at han har måtet klare seg uten mesteparten av dette svangerskapet grunnet alle mine plager. Stakkarn sleit virkelig for å holde seg våken etterpå så vi kunne kose da, fordi han vet at det er viktig for meg at vi ikke bare har sex og så snur han seg rundt å sover. Men jeg visste jo at han var døds trøtt så jeg sa bare at jeg ville dusje så han skulle bare sove og så gikk jeg på badet. Kikka inn på han etter at jeg var ferdig i dusjen og han ligger der å sover med et stort smil rundt munnen.
Gårdsspire Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 tihi!!! gøy.. fikk nesten lyst til å gjøre det samme på min.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå