Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi har en datter på snart to år. Helt siden hun var noen uker gammel har hun hatt søvnvansker, med påfølgende utprøving av "alt." Etter ca 14 måneder bedret selve søvn mønsteret seg omsider, og hun sover i dag greit nok. Imidlertid våkner hun alltid om morgenen med hysterisk gråting, og vi er rådløse. Vi har forsøkt mange tilnærmings metoder og gjort vårt for å unngå å bygge opp under denne irrasjonelle frykten. Hun har etter vår viten heller aldri blitt forlatt eller opplevd andre ting som skulle kunne relateres til atferden. Selv om hun nå slutter å gråte med en gang vi kommer inn på rommet, er det veldig slitsomt å bråvåkne slik hver dag. Hun har konsekvent sovet på eget rom siden 6 måneders alder.

Takk for alle innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De begynner aa droemme for fullt naa. Med DE vet jo ikke hva droemmer er. Saa irrasjonelt er det ikke! Husk at for barnet er dette hoeyst virkelig. Og det de droemmer om kan vaere merkelig enkelt for dere som foreldre. Kjenner ikke graden av spraak hun har, men dere kan jo begynne aa prate om det med henne, hva hun er redd for, og at det var en droem? Slitsomt er det, hos oss tar vi det annenhver dag, mannen min og jeg. Du kan jo ogsaa laere bort barnet at det skal komme til deres rom aa faa kos, det innebaerer at hun maa kunne komme seg ut av sengen sin, da...

Fikk god kos i morges av min egen lille paa kort over 2 aar... Saa sov vil litt lenger enn 6, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...