Maisie Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 http://www.nettavisen.no/ioslo/article981171.ece Tenk dere sjokket da hun så at barnevogna var borte! Grøss, det verste som kan skje! Godt at det bare var en misforståelse, og at det gikk bra. Men likevel.
cecilie stolt mamma :) Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 men hvem setter igjen vognen utenfor og går inn og handler? det hadde no i allefall ikke jeg gjort i disse dager.. skal være glad det bare var barnepiken
mai mammaen til to Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 herregud..at det går an å sette fra seg barnevognen utenfor et sentert..HALLO? hvor teit går det an å bli egentlig? foreldrene fortjente det der faktiskt
Lumsk Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Slik jeg forsto det så skulle vel barnepiken passe på vognen mens den var parkert der? Ellers tror jeg ikke jeg ville turt å sette den fra meg utenfor et senter i en storby nei. Men, å si at foreldrene fortjente det synes jeg er slemt. Ingen foreldre fortjener sjokket å tro at noen har tatt barnet deres! På den positive siden er det goddt å se at politiet tar slikt på alvor.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 for alt vi vet så er hun en av oss her inne. Hun fikk seg ivertfall en god støkk. Og det hdde hun vel godt av...
OsloMor Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Hadde ikke satt fra meg vognen hverken her i den skumle storbyen, eller på den idylliske landsbygda.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 må nå le litt. slik jeg forstår det hadde morgen gitt vognene til barnepiken. (hva nå det er) Hun var altså inne på senteret mens denne piken passe ungen....forstår da at hun ville gå seg en tur og ikke bare stå ved inngangen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå