dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 eller .....??? jeg burde sikkert enytte anledninngen til å legge meg :-)
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 titt tei =) følt meg mutters alene hele dagen jeg....snufs
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 hei je har vært relativt fraværende i dag... tusen ting, og når jeg skulle inn å kose meg med vennen min epå dib, så skjer det rar ting. Jeg fikk tilbud om å kjøe svenskt barneutstyr, men noen dib kommer jeg ikke inn på. Men her er jeg, og der er du :-) men nå sier dritgreipappan at vi skla legge oss, så da får je vel bare følge etter :-) luske luske som en hund med tøfler i munnen... he he he he he he he he
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 vennene mine, skulle det stå :-)
Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 tøffler du ut igjen ja.....huff.....natta på deg....... sove godt da =)
Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 koko, her er en ! blir å ta kvelden her også, etter masse detektivarbeid på bim... `-vi får tru at det blir likar i mårra `
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå