Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle være med på det, ihvertfall ikke nå.... Men med sambo som pådriver og en veldig villig venn hadde vi den beste sexen jeg har opplevd på lenge.

Jeg er nå i uke 38, og trodde jeg var uaktuell som sexsymbol. Der tok jeg grådig feil.... Sambo og vennen satt og drakk, og ble mer og mer klåfingra. Men gjennombruddet kom først når jeg skulle legge meg. Da spurte sambo; er det plass til at xx overnatter? Jeg skjønte hva han mente.... for vi har gjesterom som ikke brukes....

Jeg svarte; skal bare ta en dusj så kan dere komme. Da skjønte de begge at det var ok. Etterpå hadde vi den herligste sexen jeg har vært med på på mange år. Jeg ble tilfredstilt på alle mulige måter, og kan på det varmeste anbefale mer enn en partner til alle høygravide. Har ihvertfall selv hatt problemer med "intim" sex i svangerskapet, så var deilig og kunne kysse og kose med en , mens en annen lå med meg.

Andre som har lignende eller andre gode erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott =) har selv fantasier om trekant, men helst med sambo og en annen dame... Eller meg og TO damer... =)

Skrevet

Hadde de to sex med hverandre også? eller bare med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...