Skrømti Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Når kan de søte små få brød egentlig? Er det noen sorter mat de bør ha vært gjennom før de slår seg på brødmat tro? De må vel kanskje ha noen tenner eller?
Møøø Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Trur de kan få brød alt fra 6 mnds alder jeg. Trenger ikke tenner. På eldstesnuppa kjøpte jeg et kneip-brød som jeg frøs ned i skiver og tok opp etter behov. Er greit å begynne med noe lett fordøyelig vertfall ;o) Begynte med stabburets leverpostei på boks som pålegg jeg. Men snuppa mi ville ikke ha grøt eller noe før hun var 7 mnd, så hun var nok sikkert 8-9 mnd før jeg begynte med brød... Men du kan sikkert begynne nå om du vil ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Tenner trenger de ikke ha, ingen små som har jeksler å tygge med likevel. Mini begynte med brød ved 7,5 mnd - brød uten store korn og som ikke blir så "deigete" når man spiser det. Det var tipset jeg fikk!
Skrømti Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 Det har jeg faktisk aldri tenkt på, det er jo jekslene vi tygger med ja...( ser for meg at man sitter der og tygger med framtennene..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå