Gå til innhold

Hei,er jeg helt teit eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

har Dib blitt borte? har prøvd å komme inn en times tid nå men får bare beskjed om at domenet er utløpt? Ikke dat at det ikke er hyggelig her men... Hadde noen innlegg jeg ville følge opp liksom- Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det jeg også, men dib er borte, gone... Men det kommer vel igjen... Håper jeg :o)

Skrevet

Fikk det før i dag, men nå kommer jeg inn. La nettopp et svar der inne. Bare noen få som kommer inn i dag, har jeg forstått

Skrevet

Kommer ikke heller inn, får opp en rar side med alle slags andre baby ting på... Hva iallverden er det som skjer??????

Skrevet

Det fikk jeg og før i dag. Plutselig kom jeg inn, men når jeg trykka på en tråd, kom jeg til den siden du sikkert kommer på. Så de har problemer!

Men nå kommer jeg inn, men det er ganske dødt der inne. En som har lagt ut en haug! tråder, for hun har nok vært ganske alene der inne i dag :-) Så de store tingene skjer ikke, hvis det er noen trøst

Skrevet

Hehehe, det er godt, da går jeg ikke glipp av så mye! ;) Men jeg skulle så absolutt vært inne på april klubben, så jeg håper de finner ut av det fort! :/

Skrevet

Skal jeg se etter noe for deg??? ;-) Tror det er den april-klubben jeg pleier å snike litt på, siden jeg er tante til hun ene mammaen der, hehe. Er det april 2005?

Skrevet

Jeg har prøvd men kommer ikke inn, er det noen som kan legge ut en link av dere som kommer inn da?

Skrevet

Ja kan du gjøre det?? Jeg skulle så gjerne ha sagt ifra om at jeg har fått gaven fra min hemmelige venn og at både Mirja og Joakim var kjempefornøyde! Brevet var så koselig og jeg lo høyt da jeg fikk konvolutten! ;) Hihihi, det ble veldig internt dette, hehe, men om du gidder å legge det ut for meg er du en engel! Er så redd de ikke skal tro at jeg har fått den! :o)

Skrevet

Fru Gyldenkorn...

Hvordan gikk det med konkuransen en eller annen la ut i går? Den med værste jobben, skoa, håret, vognskilt osv?

Finner du den? he he

Skrevet

Hvis du kommer inn kan du ikke si til alle at det er oppe å går her også.. Jeg mener slik at vi får med flere her inne. He he

Skrevet

Nei, den så jeg ikke. Har ikke vært inne på en stund, siden jeg har vært på kurs. Men skal ta en kikk nå :-)

Skrevet

Kan du huske noen søkeord som jeg kan slå opp på? Finner ikke noe...

Skrevet

Husker ikke hvem som startet den jeg men... Måtte krype til køys før jeg fikk med "vinneren" :o)

I overskriften var det noe med ordentlig premie el noe... Kanskje du kan søke på premie?

Ja, jeg var en av dem som svarte, men tro "Lisa og lille Noha"? vant?

Skrevet

Tusen takk, du er en engel! :) Da kan jeg sove i natt, hehehe...

*flaut å si men får snart abstinenser her*

;o)

Skrevet

Hehe fant den. Prøver å kopiere svarene inn her. Ingen vinner er kåret

Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:11 20.04.2007

...den med den største drittjobben, og som i tillegg er mest harry! (jo flere drittjobber og harry-faktorer dess bedre).

Et stort pluss om du også har store sko (over 43) og svære pupper DD-cup eller større!

Er du i tvil om definisjonene, så gjelder følgende:

Drittjobber: politiker, telefonselger, vaskejobb, søppelkjøring, tankbil ( sånn derre septikbil), en jobb man ikke trives i, barnehage, sykepleie (generelt omsorgsyrker), statsråd, konge/dronning, kjøpesenter vasker, hjelpepleier, jobbe på bensinstasjon, Mc Donalds, spikre paller he he he., selger, jobbe i barnehage, lege, eiendomsmegler og sånn-som-reiser-rundt-å-henger-opp-reklameskilt-uansetet-ufyselig-vær!

Harry er: reiser til Strømstad på skjærtorsdag, Råning, crocks sko (æsj!), Rullings og klogger, Verdal, Mokkasiner, campingtur, danseband, bingo, bart, hockey-sveis, adidas-kneppebukse, Grilldress og campingvogn med "veranda", Folk som råner rundt i senka volvoer :P, Hvite tennissokker, skinnvest og danseband...Tresko, mokkasiner og hvite tennis sokker, de som følger moten slavisk, og kjøper overprisa designklær, Hvite tennis sokker i sandaler, senka volvo..Navnet harry, bil med annlegg som er dyrere enn selve bilen, Svensketurer, Damer i grilldress og pumps, å skryte over penger og ting

BARNEVOGNSKILT!!!, hårstrikk med løshår, crocks og ferietur til thailand

NB NB!!! Det hjelper å ha litt selvironi...også!

Trolltussa73

[svar på dette innlegget]

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:13 20.04.2007

Jeg er hjelpepleier, har barnevognskilt, og digger å dra på svensketur =P får jeg premie da? =)

♥OktoberMaya♥

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:13 20.04.2007

Nei, er du gal?? Selvironi er faaaali....

Spetakkel

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:20 20.04.2007

Rekker opp hånda.

Jeg har den støøøørste drittjobben... Jeg kjører søppel har kjørt septikk. Kjører taxi også (vet det var på en annen liste en gang). Mannen min kjører også søppel og har kjørt septikk i 18 år (med andre ord en skikkelig drittgubbe :o)

Jeg tar gjerne en tur over til søta bror og er litt harry.

Jeg bruker gjerne tennissokker, både hvite og svarte og da i crocks skoa mine! Jeg har barnevognskilt, campingvogn dog uten veranda. Jeg har hårstrikk, men uten løshår :o)

Så kom minuset da, som sikkert gjør at jeg detter laaaangt ned på "premielista" Jeg har jaggu for små bein, og det er jo fader ikke bedre stelt med puppa mine heller :o(

*Alt er sant, men dog ironisk skrevet*

H@llingm@mm@ & firkløveret

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:20 20.04.2007

Snufs. Tror ikke jeg vinner. Liker eller synes det er greit å dra over til Sverige (Svinesund) og shoppe litt i ny og ned da. Men kjøper ikke designerklær, har ikke crocs osv...

Ja, ja. Lykke til dere andre jentene her inne da :) He, he.

Dotten

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:22 20.04.2007

Jeg har jobbet på Mc Donalds i 5 år, er fra Fredrikstad rett ved svenskegrensa og handler myyyyye billig kjøtt, jeg har jobbet på sykehjem og nå sykehus på en avdeling hvor avføring og oppkast står sentralt, jeg er sykepleier, liker ferieturer til Thailand, har en stor løshårhestehale i skapet og har nettopp fått med nye blå crocs!

Kvalifiserer det eller?

ZigZag

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:24 20.04.2007

Ser det er flere gode kandidater her allerede! *gliser*

Jeg lar den stå til i kveld, så kårer vi en vinner.

Trolltussa73

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:39 20.04.2007

jeg har små pupper og små føtter,men kan gjerne sprite opp dagen med å rulle tennis sokker ned i en DD for og få klumpete fine pupper.

føttene passer god i str 43 (gjerne større også) flytebrygger er digg:)

Jeg har ikke jobb,er student,men panter gjerne flakser for og få råd til litt ekstra løshår,må pynte meg for og sjarmere alle de fine gubba i svinesund (man kan kalle det en deltidsjobb)

Rullings funker fett,da får jeg trimma de rosa neglene mine og får en ekstra lukt på den søte parfymen jeg fikk av cowboy lalila til jul.

Mokkasiner er best,de passer til alt og kommer med og uten dusk,men kjører gjerne laidback med crocks på campingen.

Grilldressen er fast innvetar hos meg når jeg skal pynte meg,gjerne i en fin nydelig neon farge,så de ihjel bleika håret mitt får svingt seg litt.

Volvoen er rusten,står i en garage i drammen,da den ikke tålte å dra campingvogna fra Verdal,råningen gikk vist litt hardt for seg da vi hadde rune rudberg med på tur..

Nå sitter jeg her i mine fine hvite sandaler med de godt utvaskede tennisokka mine på,rullingsen er rulla for i dag så jeg kan bare fyre opp en når jeg føler for det,har kjøpt meg ei ny leighter åp eurpris og fikk med en fin pose med reklma med på kjøpet

I morgen er det dags for sprit,kjøpt inn ei kanne med noe blank så her blir dte hæla i taket og tenna i tapeten.

Jeg har vaska de rooooosa pumpsa mine og hengt opp den gule grilldressen min (eller burde jeg ta den grønne?)

Eller kanskje den grå kneppebuksa med en hvit oversize tshorta mi (får bare rulle ermene),ulempen er at den er full av nupper da,men tshorta er smart,den har lomme på brystet så jeg kan ha rullingspakka og en kam oppi der.

God helg

Lisa & lille Noah *1år*

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 22:59 20.04.2007

Syntes du skal ta den som er lilla og turkis.

Isaac's mamma m/snulla i magen

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:47 20.04.2007

Jeg jobber ikke. Går hjemme med 3 mnd gammel baby. Og har null i inkomst akkuratt nå. =/ Men søker jobb for og begynne når hun blir 1 år sån sirka.Jeg har ikke utdanning (har ikke engang videregående skole) så det blir vel til og få seg en jobb på en bensinstasjon eller butikk. Muligens barnehage.

Jeg liker og høre på danseband. Tar gjerne en tur på bingo. Hade gjerne hatt en senket bil (hellst ikke volvo da) med masse styling og fett anlegg. =) Elsker jo allt som har med biler og gjøre omtrent, og gjør meg ingenting om jeg må betale 3 ganger så mye for styling/anlegg som det bilen koster.

Har familien min i sverige så jeg tar meg gjerne en tur over. Synes hårstrikker med løshår er kule jeg da. =)

Og ja vesla har skilt på barnevogna si.

He he. Er jeg en bra nok kandidat til og ta prisen? :-P

=)

Marie_85

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 14:52 20.04.2007

Jeg stemmer på H@llingmamma! De som kjører/har kjørt septikbil ser jeg virkelig opp til, tror ikke jeg kan se for meg noe verre:s

Bianca og sjarmøren

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 16:39 20.04.2007

Ja, hun er jo en god kandidat. Det er bare det at jeg tror septiken er renere der oppe i fjellet. Har selv vært mye i Hallingdal, og føler derfor at dritten der oppe er renere og lukter bedre enn i by'n.

Trolltussa73

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 16:37 20.04.2007

Har vi noen flere kandidater der ute?

Trolltussa73

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 21:58 20.04.2007

Flere?

30 min til avstemning!

Trolltussa73

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 22:17 20.04.2007

Jeg stemmer på Lisa & lille Noah *1år*

Synes den var bra skrevet...

Tigerpuz

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 22:36 20.04.2007

Jeg stemmer på Lisa & lille Noah *1år*

Synes den var bra skrevet...

(Bare kopierte, jeg er helt enig!!!!)

♥(¯`°•.¸♥Joikaboll@♥(¯`°•.¸♥

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 22:23 20.04.2007

Huff jeg er dritt altså. Har jobba som renholder, i barnehage, med en jobb jeg ikke trivdes i, på sykehjem og selger. OG sivil vekter (noe som er den ultimate søppeljobben). I tillegg har jeg barnevognskilt, men det falt av når jeg bantes og plagdes med skrotvogna mi. Men har ennå ikke sunket til det lavmål å kjørt i senka volvo!!!!!!!!!

Hvis noen føler de må gi bort Thailand turen sin pga denne listen er jeg mer enn villig å føre den opp på harrylista mi ;)

Martin kom 03.06.06

Sv: Dagens premie går til.... (ordentlig premie altså :-) 23:03 20.04.2007

HVa med meg da???

Det var jeg som startet to tråder som gikk mot alt som gjelder "Drittjobber" og argumenterte det jeg kunne....

Men i deres øyne er jeg nok verdig til dagens premie?

Dere finner meg på kranglesiden:o)

M1g!

Skrevet

he he.. Takk takk.

Nå har jeg gått og lurt i hele dag :o)

Nyskjerrig som få da vet du :o)

Skrevet

ja...hva skjer a? hvor er DIB??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...