Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Har vært på kurs i Oslo, reiste onsdag etter jobb. Så jeg så ikke ungene etter de var levert om morgenen onsdag. Bodde på hotell til fredag, og kom hjem etter ungene hadde lagt seg i går. Og det var utrolig deilig å kunne bare tenke på seg selv noen timer! Etter kurset torsdag, gikk jeg ut og shoppet litt, kjøpte ansiktsmaske og deilig kremer, og gikk tilbake til hotellet og hadde egenpleie. Tenk å kunne barbere leggene uten å være redd for at bare halve leggen blir ferdig? Eller å kunne gå på do, uten at noen skal være med? Eller å sove en hel natt! MEN, gud så deilig det var å komme hjem til en mann som hadde savna meg, våkne opp til to søte små som virkelig satte pris på å ha mamma hjemme igjen. Jenta hadde plukka blomster på vei hjem fra skolen i går, og skrevet lapp "til mamma" på. Og så kom hun krypende inn under dynen i dag tidlig, og sa:"Er så gla i deg, mamma" Og lillegutt frydet seg når han merka at mamma lå i senga, og når puppen var kommet hjem igjen! Jeg er virkelig rik, med en familie som er så god, og en jobb som lar meg få nye input av og til. Skulle ønske alle kunne vært like heldig
Nit@™ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Rikere kan vel kanapt livet bli? Deilig og komme bort noen dager. Pleie seg selv og slippe alt ansvaret som henger over en mamma hver dag! Deilig og fylle batteriene! Men utrolig godt og komme hjem igjen også. Til deilige barneklemmer! Små hender som smyger seg rundt halsen på en for og gi mamma en skikkelig "knusekos"! Til en mann som har savnet en... Livet er herlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå