Gå til innhold

Ta med helsekortet over alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha det med i veska til en hver tid! Jeg fikk kjeft på fødselsforbredende kurs fordi jeg ikke hadde det i veska hele tiden. Plutselig kan du føde! Uansett hvor mange uker det er igjen... Hehe... tenkte ikke tanken engang jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj da!! Det har ikke jeg. Skal på kurs i morgen faktisk, så jeg får vel sørge for å ha det med meg da;)

Skrevet

Plutselig bare ramler babyen ut?! Jeg skal huske på å ta det med nesten gang jeg skal i postkassen ;)

Skrevet

Oi, bra at du sa, hadde ikke tenkt på det (: Tar jo ikke store plassen, og et sted må det jo ligge..!

Skrevet

Er vel ikke det at man "plutselig" føder som noen skriver her,men hvis det skulle skje noe med mor,så ser legene fort hvilken uke hun er i,komlikasjoner osv osv..og kjekt hvis man MÅ på føden når man er ut og kjører feks,tungvint å kjøre hjemmom for å hente..

Skrevet

Eller om det skulle skje en ulykke... Fint for leger å se info da!

Skrevet

nettopp mitt poeng:) er ikke det at babyen bare ramler ut lissom,hehe!!

Skrevet

Men nå er det vel ikke slik at en blir kastet ut i fra sykehuset om men ikke har det og fødselen starter. De hadde jo ikke slike ting før,gikk jo bra da oxo. Men for all del det er lurt å ha med seg hvis en skal ut på noe. Men jeg gidder da ikke ta med meg veska en gang når jeg skal på butikken og sånn...

Skrevet

ingen som har sagt det lillegutt:) men det er kjekk info til leger osv..helsekortet ligger jo til jm eller legen din,ikke på sykehuset..på mitt står det ihvertfall ting som er bra å opplyse om!(tenker på de som ikke har et "normalt" svangerskap her...) men hallo,har det ikke med på nærbutikken her da..hehe..

Skrevet

For min del er det veeeldig lurt å ha det i veska siden jeg har tendenser til senilitet... Glemte helsekortet da jeg var til ordinær ul og i påsken da jeg måtte inn på føden for en bekymringsundersøkelse.. Så uansett, det er jammen ikke dumt å ha det tilgjengelig, nei:)

Og selvfølgelig hvis babyen blutselig skulle ramle ut da..hehe;)

Skrevet

jeg har mitt liggende i bilen jeg.... Da er det i alle fall ikke langt unna meg om noe skulle skje da. JM har satt det inn i en perm for meg for hun vil ha det slik og den permen får ikke plass i veska mi i alle fall:)

Skrevet

Er også så distré at jeg burde ha det med meg evnt. legge det på et lurt sted. Her har helsekortet forsvunnet flere ganger i samme, lille skuff samt blitt lagt til resirkulering et par ganger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...