Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg og sambo er litt uenig om ting, og jeg føler hele verden raser sammen for meg... Det er ikke noe stort, men jeg gråter så jeg nesten ikke klarer å skrive... Noen flere som har opplevd samme? Føler at jeg har det skikkelig ille...
Phobia Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Oj yes. Jeg "kranglet" litt med 3åringen min idag og det var nok til at jeg gråt i over en halv time. ........så og si uten grunn. Ingen må spørre hvorfor jeg griner heller - for svaret blir: jeg VET IKKE HELT......................
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 Åååh, så godt å høre.... Er bare så utrolig lei og sliten tror jeg, det er nok det...
Phobia Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Det er nok bare HORMONER skal du se - regner med at du som jeg gråter for ting nå som du under "normale omstendigheter" ikke gråter for ? Men man kan like fullt bli helt forvirret over hvor seriøst man tar ting nå - føles virkelig som om verden kollapser helt for småting...he.he
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Gråter for den minste ting jeg. Og det kommer krokodilletårer!! Klarer ikke å slutte heller, så vet hvordan du har det. Er nok hormoner ja..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 sånn hadde i å det endag...typen jobba så mye på gården(veit han måtte få ferdig noe),men syntes da så synd på meg selv,følte meg så alene osv...hadde ikke sett han på leeeeeenge...hehe...begynte å grine som f i dusjen...selv om i veit det e bare å sykle i 5min ca så e i på gården..hehe...e nok de hormonene
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2007 Tusen takk jenter<3 Sitter her for meg selv og syntes veeeldig synd på stakkars meg akktrat nå... Kommer sikkert til å le av meg selv i morra, men nå er alt bare trist:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå