Gå til innhold

Nicolay er født


Neverstill

Anbefalte innlegg

Etter at vannet gikk på mandag kl 13.20, tok det 20 timer, mange skrik, epidural,mange tårer,og 5 min med pressing før han var ute:) Nydelige gutten veide 3900 gram og er 52 cm lang:) han er super frisk og fin.

jeg lå med intravenøst antibiotika og blodoverføring etter fødsel for jeg var derimot ikke så pigg.. men nå er det mere liv i meg også:) blir litt trist og ikke "høre" til her lenger... rart å tenke at jeg ikke lenger er gravid.. jeg har blitt mamma liksom... det er helt rart å tenke på enda..titter ned i vugga hvert 3 minutt bare for å se om han fortsatt har det bra.. til dere som ikke har født enda: samle krefter og gled dere, fødsel er ubeskrivelig vondt men allikevel så utrolig fantastisk. føler på en måte at jeg har fått en hemmelighet, en hemmelighet som bare de som har født vet... nemlig hvordan det føles å se barnet sitt for første gang....

 

aaawww... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse.

Venter fortsatt vi da.... men blir satt igang i morgen tidlig, hvis ikke noe skjer i natt!

 

Klem, pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Cecilie!

 

Misstänkte att du fött eftersom jag inte hörde av dig nå mer efter förra helgen... hehe. Tjuvstart också! Får se om jag tajmar in mig på riktig dato då =) Inga tydliga tecken än iallfall.

 

(Lycka till imorgon Pia!)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis m Nicolay:)

Kos dere og fortsett å titte nedi vuggen hvert 3min. Kommer til å

gjøre det samme selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer igjenn!! Håper alt er bra med deg og Nicolay! ja fødsel er en fantastisk øyeblik som er ubeskrivelig vond, men det er hvert hver eneste rier...hehe! Gleder meg til å treffe dere jenter og se de små og vise min Sibele til dere! håper ikke blir lenger til... koz deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...