Gå til innhold

Samværshelg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det samværshelg igjen..Føles som 5 sekunder siden forrige gang selv om det har gått 3 uker.

Heldigvis har jeg valgt å jobbe 80% av døgnet i disse helgene.

Orker ikke være hjemme!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det føles som om det er flest av disse helgene. Min har ikke samværshelg denne helga, men hadde forrige, og neste... Fant ut sist jeg at jeg skulle finne på mest mulig besøk og farting disse helgene, og heller kose meg hjemme når det bare er oss tre. Er så mye mas og styr hele tiden med ungene hans her....

Vet det er mange som synes vi er egoistiske nå, men det får så være. Utrolig mye vi skal finne oss i fra den kanten altså, men ikke her i gården!

Skrevet

Ja, det er samværshelg. Ungene mine er hos pappaen sin og jeg kan senke skuldrene. Dere det er styr med unger selv om de ikke er ste-. Det kan jeg lover dere:-)

Skrevet

Det vet jeg, har en jente selv..

Men det blir ikke det samme med stebarn.. Langt derifra.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg setter hunden min MYE høyere enn jeg setter stebarnet mitt...

Skrevet

Tror det der også har litt med alderen å gjøre. Stebarna har vi vanligvis ikke kjent som skjønne små babyer. De blir bare større og større, verre og verre. Tenåringer kan være vanskelig å like, også når det er ens egne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...