Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Var det nødvendig å ta med heile sida `vår` til holmsbu da damer? hihihihi heilsing ei av dei modne uten hybel ikveld....
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Endelig ei moden dame! Trodde at det var umulig å finne noen igjen her inne nå når vi er kasta ut..trodde jeg måtte leite rundt i evigheter. Hvilken side skal vi kuppe her inne? Denne? Vi må jo ha en midlertidig bolig til Dib slipper oss inn igjen.. De koser seg sikkert på Homlsbu nå. Skulle gjerne vært der, men jeg bor på litt langt unna..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Kommer dere ikke inn på dib? Ehhh.....skjønte ikke helt jeg....
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Ut fra det som står på skravlesiden her, ser det ut som Baby media har glemt å betale for å opprettholde domene. www.dinbaby.com.. Littt kjipt for dem og for oss...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Hva vil det si? *grønn* Jeg hadde da ikke noe problem med å logge med inn på dinbaby.com idag...
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Jeg skjønner ikke så mye av det, men jeg kommer ikke inn nå i kveld.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 endeligENDELIG ER DERE HER!!!!!! gosj,jeg følte meg alene der inne jeg....snufs... kommer inn på dib jeg.skjønner ikke problemet ? mulig jeg er treig,men.....? må dere inn gjennom bim dere å? hvorfor må ikke jeg det da?
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Der var du ja. Jeg har sett spor etter deg i hele kveld uten å treffe på deg:-) Så du har jo hatt det kjekt her inne da.. Jeg går rett inn her. Vet ikke hvorfor det er slik hos deg.. Litt rart å være her. Hadde mannen min kikka meg over skuldera ville han blitt bleik over tanken på en liten til!!!!
Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2007 Heeeeiiii! puh,endeli! Når eg prøver å logge inn på dib kjem det berre ei utenlandsk side.... - fikk nesten abstinens her ista... kom inn på bim, og fikk tips der om å gå inn på småtroll, trudde det var ingen som kom inn på dib ikveld eg?
Gjest Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 har følt meg mutters alene hele dagen jeg....=) ingen er på modne jo!!! bare jeg....men babyonboard skrev seg svett før spa oppholdet,så jeg har lest da,hehe jeg kommer glatt inn på dib.gjort i hele dag.men tror det vil bli babybom om 9mnd.mange som det rasler hos etter besøket inne på bim,hehehe =) du får skremme mannen litt da =0)
Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2007 Halooo! -ja endeli får vi kontakt! følte ei stund at vi hadde mista `alle` modne (krise...) kan vel kanskje halde oss her evt finne ei side som ikkje er så mykje brukt midlertidig, noke forslag?
Gjest Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 så rart da.har ingen problem jeg..har brukt dib hele dagen.men følt meg fryktelig alene ja...=) men nå er dere her,yeh
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #13 Skrevet 21. april 2007 Det kan bli litt ensomt uten modne.. Skjønner godt hva du mener med avhengighet. Jeg tenkte et sekund eller to, tenk om jeg aldri finner dem igjen!!! Så bra at jeg fant dere her! Det blir nok GARANTERT babyboom nå. Eller blir det det? Det skrives jo litt om graviditetsplager også her inne. Travelmannen er forresten ganske lettskremt på det området. Det skal jeg love deg etter at han er blitt lurt av storken to ganger...
Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2007 Åjada, finn kvarandre til slutt vi gjengen veit du! har ikkje vore inne tidlegare idag, men maskina mi har vore veldi treg idag, så eg trudde at det var den som hadde klikka... -var rart å gå inn på bim å ikkje finne noken av dokke andre...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #15 Skrevet 21. april 2007 tro hva spadamene gjør nå....;o) sitter vel der å savner oss.tror dere ikke?? hehe var så vidt innom bim jeg.bare så at hele dib var flytta dit....
Travelmor Skrevet 21. april 2007 #16 Skrevet 21. april 2007 De har det nok kjekt, mensavner oss og gleder seg til de kan logge seg på igjen.. Ikke minst fortelle om hvor kjekt de har hatt det! Hva skal vi med dib når vi kan flytte til bim:-)
Natteravnen* Skrevet 21. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. april 2007 Håper dei kosar seg iallefall! det var endel fra dib på bim, ja, ikkje berre berre når so mange brått blir heimlause veit du. Hihihi ;-) var der eg fikk et hint om å gå hit , via debatter på bim...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #18 Skrevet 21. april 2007 mmmm.di sitter sikkert å koser seg di.håper det ;o) tenker di blir overraska over å ikke få logga på...hvis det ikke er ordna til i mårra da.jeg er nå inne,rette veien.... ja,vi får okkupere bim en stund...eller.nei,jeg sitter jo på dib da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå