Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 kommer ikke inn på min egen side jeg....aner ikke om du fikk pm heller.sendte 4.....hehe ;o) håper eggstokkene har roa seg litt? eller er det skrangel og rammel ennå?? hirr hirr.....=0)
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Fikk alt og svart deg .0) kommer ikke inn på egen side på dib jeg...Så er på bim jeg hahahaha
Gjest Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 på BIM ????? HAH,skjønte det!!!!! du rasler vel ikke for mye nå?? tenker.....lørdag,vin kanskje...å gubben hjemme.....hæhæhææææ =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå