Gå til innhold

Jævla idiot.....:@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf hadde en krangel i dag ang at han aldri er hjemme og han stiller ikke opp for dattern sin selvom vi bor sammen.. Og vet dere hva han sier til meg?! Så lenge jeg har ansvar over dattern min og foreldreretten så skal han ikke stille opp for henne, og at det var min oppgave.. Men, om han fikk foreldre retten over henne, så skulle han ta seg av henne(yeah right, som om det skjer) For en idiotisk ting og si.. Ohh så spør jeg da, hva skjer når jeg flytter til min egen lelighet i august.. Nei, da skulle han besøke henne når det passet han, og når han hadde tid.. Jah som om det står idiot på panna mi? (han skal ha rett på 1dag i uka og anhver helg) og hvis han ikke holder det så er det synd for han..

Så sier han, jammen kan du ikke bare late som om du bor alene nå.. Joa jeg kan jo det men, han sover her spiser her driter her oja alt det.. Og det her er faen meg ikke no hotell.

Oh jeg blir så oppgitt av det som skjer nå, jeg kan ikke tro hva vi forvandler oss selv til.. Vi har aldri vært sånn mot hverandre og vi har tro det eller ei elsket hverandre en gang.. Men nå forvandlere vi oss til helt jævlige mennesker.. Og jeg sier ikke at jeg er uskyldig i denne saken, for det er jeg ikke.. Men, jeg skjønner ikke hvordan han ikke vil være der for den nydelige dattern han har fått.. Hun ser jo han nesten ikke siden hun legger seg lenge før han kommer hjem..

Jeg blir bare så lei meg og sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjør.. Jeg har jo fortsatt følelser for han siden vi bor under samme tak, og det virker som om han gir fulstendig faen og går ut og møter gud vet hvem..

Men, jah dette ble litt langt men måtte bare få det ut:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...