kvirrevirrevitt Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hun har da hatt trass-perioder før, men de siste par uken har hun blitt helt vill, jo!!! Skulle hente henne i barnehagen, hun var optatt i sandkassa, så jeg laga et par sandkaker m henne, før jeg sa vi skulle gå hjem. Hun gjorde ikke tegn til å reise seg, så jeg sa "kom da" og løftet henne opp. . Hun klikka helt!! Vræla så høyt at jeg skvatt!! Sånn har det vært ofte i det siste... når hun ikke vil no. Ikke at hun ikke vil bestemte ting, men en dag kan det være tannpuss, en annen dag at vi må skifte for hun har tisset på seg, må legge vekk legoen for vi skal spise... Prøver vi å snakke til henne så bare vræler hun høyere så hun overdøver oss helt........... Er dette vanlig? Hva gjør vi???? er ellers en liten engel... Akkurat fylt tre
*jaja* Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Velkommen til treårstrassen (som kan vare i mange år ennå). Helt normalt spør du meg. Bare prøv å hold deg rolig selv og snakk rolig til henne når det skjer. La henne rase fra seg. Hun er i en alder der hun begynner å forstå masse og det er en del gruff som også må ut av kroppen.... Skulle gjerne tatt et vårhyl selv jeg iblant
kvirrevirrevitt Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 å hjelp... Hun har nemli vært en engel hele babyperioden.. Alle sa til os at "bare vent, hun tar det igjen når hun blir større" ... og vi, -naive som vi var tenkte at det var jo IKKE noe å bekymre seg over, de var jo fordi vi var slike FANTASTISKE foreldre at vi hadde fått en unge som oppførte seg som en engel.... Føler oss ikke like høye i hatten nå når hun bare kaster seg i gulvet og vræler til hun er mørkerød.... Lang nese til oss (heldigvis bor vi ikke lenger hvor vi bodde før, så ingen kan peke lang nese til oss ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå