Gå til innhold

Til dere som sier dere er på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere overtid når dere er 14 dager over ul termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dag en etter termindato er 1 dag på overtid osv.

Skrevet

Men har forstått det slik at jormor ikke regner overtid før 14 dager etter ul termin. Og at man ikke blir satt igang før 14 deretter..

Skrevet

Det er vel egentlig sånn at man ikke er på overtid før etter 14 dager etter ul termin hvis man "går etter boka" liksom. Men her inne på bim synes jeg alle bruker overtidsbegrepet så fort man er over ul termin.

Jeg hadde termin den 19, og sier derfor her inne at jeg er 2 dager på "overtid". Hvilken dag etter ul termin man blir satt i gang på kommer ann på hva slags praksis de har på de forskjellige sykehusene.

Skrevet

Betryggende og høre har enda 8 dager til termin selv, men leser hær at det er mange på overtid og vist dere reknet slik som jm syntes eg det var skremende mange... Er "litt" lei sø...:):)

Skrevet

Men man går vel ikke over de 14 dagene vel???Man går ikke da 14 ny... blir man ikke satt i gang etter de første 14????

Skrevet

Kan hende eg har misforstått min jm men eg trodde ikke at man ble igangsatt før 14 dager etter 14 dager over ul termin .. Håper eg tar veldig feil:):)

Skrevet

Ja, det er heldigvis feil ;o) Man settes stort sett i gang 14 dager over UL-termin, noen ganger tidligere om det er tegn til at babyen ikke trives. Og noen ganger enda noen få dager etter, men det er sjelden. Har hørt om 15 og 16 dager etter UL-termin. Uansett blir man fulgt godt opp når man går over termin, da!

Skrevet

Har hørt man blir satt igang 14-17 dager etter UL-termin. Man vurderer vel litt, går til kontroll en gang pr. uke, mulig oftere hvis behov.

Skrevet

Har 12 dager etter UL terminen, det er vanlig her iallefall... er gla for det.. men kunne gjerne vært 9-10;-P

Skrevet

Tror ikke det er noen ønskesituasjon å bli igangsatt. Kunstige rier er visst mye vondere enn de naturlige. Så da ville jeg heller gått 2 uker over...., tror jeg:)

Skrevet

Min første: Satt i gang 16 dager etter ul-termin, født 17 dager etter.

Min andre: Satt i gang 18 dager etter ul-termin, født samme dag.

Dette var på A-hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...