Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg har ikke erfaringer med den, men jeg hadde avent brystpumoe (ikke elektrisk), og den var kjempe bra
beri Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 jeg har også avent manuell brystpumpe..den er IKKE bra...vil ha elektrisk denne gangen, derfor jeg lurer
Villeville Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Den bråker helt forferdelig! Da jeg brukte den våknet hele huset og kattene ville ut:-) Utover det fungerte den greit. Støyen var som en kraftig vekkerklokke x 10!!!! Ville heller kjøpt eller leid den større utgaven....Myyyye bedre:-)
beri Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 hm..noen andre her inne sa den var så rolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå