Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Noen her som har erfaring med lakserolje? Hvor stor dose tok dere eventuelt? Hvor lang tid tok det før det skjedde noe? Altså, vet jo at det ikke trenger å starte fødselen men at en heller får en forferdelig trang til å gå på do etc. Noen som vil dele erfaringer? Vet det er både negative og positive sider ved lakserolje. Bare så det er sagt så er ikke legen min imot lakserolje faktisk!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Lakserolje kan gi en rask og ukontrollert fødsel. Det nyeste innen forskning viser større risiko for fosterdød i mors liv. Den risikoen ville jeg aldri tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Er ikke alltid man trenger lakserolje en gang. Fødselen med datteren min startet med en real magasjau. Babyen kommer når kroppen er klar... (kanskje ikke så mye trøst når alt er kjempetungt og slitsomt...)
Longoria83 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Så totalt unødvendig å komme med skremsler om at babyen kan dø og lignende! Herregud! Hvor ofte har det skjedd egentlig? Kan du egentlig fortelle meg det??? Jeg kommer ikke til å teste lakseroljen, men forstår at noen tyr til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå