Gå til innhold

6 uker på vei og langt nede..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

denne kvalmen tar knekken på meg. og jeg har bare hatt den i 4 dager nå.. men den er så intens. klarer ikke spise og det kan jo umulig være bra for barnet? jeg er litt deppa og fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde ut med dette til uke 12.. noen som har opplevd det samme? evt tips? hilsen svært takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ikke noe særlig greit ut nei. Trøst deg med at for mange går kvalmen over mye før uke 12.

 

Til din trøst så har jeg lest at det ikke er noe problem for barnet, som uansett tar det som trengs. Så det skal du ikke bekymre deg for.

 

Se inn på kjerringråd på barnimagen, der står det noen råd mot kvalme.

 

Selv har jeg aldri vært særlig kvalm i svangerskapene, og nå er jeg så vidt i gang med mitt 4. svangerskap. Så da skal jeg prise meg heldig skjønner jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg. håper du føler deg litt bedre nå. jeg har ikke den værste kvalmen, men føler meg fyllesyk noen timer hver dag. jeg har fått tips om å spise lite og ofte. det hjelper meg hvertfall. ellers kan du prøve akupressur bånd som du skal ha rundt håndleddet.

 

lykke til:) hilsen Kazy(har temin 26 des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesyk ja, der har du ordet som beskriver noe:p

Føler meg litt bilsyk av og til så fort jeg bare setter meg i bilen... :Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at barnet er det siste som lider da det tar opp vitamniner og mineraler før mor.. Uansett kunne det kanskje vært en ide med multivitamintabletter akkurat de dagene du ikke klarer å spise? Tørre kjeks og farris hjelper kanskje også?? Er selv i uke fem og kjenner ingen kvalme.. enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...