Reem Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hvordan er deres forhold med deres familier i henhold til valg av utenlandsk mann?? Er bare litt nyskjerrig da jeg selv er halvveis utstøtt fra min familie som er rimelig konservative kristne.Har heldigvis god kontakt med mine foreldre etter vi fikk vår datter,men resten av familien ser jeg ikke noe til.
Mulatica Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Familien min (ikke bare foreldre og søsken) er veldig glad i sambo. De kan finne på å ringe han og ikke meg, og han er alltid med på besøk og i familieselskaper hvis han ikke jobber. I fjor sommer hjalp han tanta mi med å plante en hekk og i fjor vinter gikk han masse på ski sammen med mamma og pappa (jeg hater å gå på ski). Jeg er glad for at familien har et godt forhold til ham, og at han passer godt inn i familien mht interesser. Tror ikke det er noe annerledes enn det hadde vært hvis jeg hadde hatt en norsk samboer. Og alle sammen er helt ville etter Snuppa, så klart!
kajak&Daniel Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Nå er forholdet bra. Alle spør om kjæresten min, og lurer på om jeg vet noe mer om når han kommer, og syns synd på han som ikke har fått sett sønnen sin. Forholdet til pappa har ikke alltid vært bra. Han var nok skuffa over meg i begynnelsen, og liker nok fremdeles ikke kjæresten min så veldig godt. (han har ikke truffet han enda da.. så håper det kan bedre seg når han får truffet han) I en periode ville jeg ikke nevne kjæresten min engang, for da ble det så dårlig stemning mellom meg og pappa, men nå har jeg snakket om han flere ganger, og det går bra. Pappa har det vel fremdeles slik at han håper på det beste, men tror det verste da.. Pappa ble lei seg da jeg ble gravid, og mente det var egoistisk å få en unge som ikke så norsk ut, og dermed hadde større sjanse for å bli mobbet. Men dette går også greit nå, og han er en stor beundrer av barnebarnet sitt, og kjøper stadig ting til han. Jeg hadde blitt veldig lei meg om forholdet til familien hadde blitt dårlig pga kjæresten min. Familien min betyr veldig mye for meg, og jeg ser de så ofte jeg kan.(bor et godt stykke unna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå