Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om det er helt i orden å ta boblebad???
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Man skal ikke ta boblebad når man er gravid. Fare for blodtrykksfall og så er det det med bakteriene da... Det er med andre ord absolutt ikke helt i orden.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Søren og... Har så vondt i ryggen og hadde gledet meg til en liten stund i boblene :-(
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg har vært i boblebad, sittet i badstu, og er gravid enda. Viste ikke at det var "livsfarlig" en gang jeg. Har tom vært med og løftet møbler, og var gravid etter det også.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Trodde heller ikke dette var noe farlig, men skulle bare høre for sikkerhets skyld...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Boblebad er ikke farlig for gravide så lenge det ikke er sånne fellesbad som finnes i badeland osv. Jeg har snakket med jordmora mi om dette, og hun sa at jeg trygt kunne bruke boblebadet mitt her hjemme. Det finnes lite farlige bakterier for oss gravide der. med i et fellesboblebad kan det være skikkelig farlig for oss. Tenk på alle bakteriene som går fra underliv til underliv i de varme badene....... Bruk boblebadet ditt hjemme uten å bekymre deg. Og dette med blodtrykksfall er ikke så mye å tenke på mot slutten av svangerskapet. Men føler du deg uvel, bør du avslutte badingen med en gang. KOS DEG, håper ryggen blir bedre.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Mente selvfølgelig at dette med blodtrykksfall ikke er så mye å bekymre seg for før det nærmer seg slutten av svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå