Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 ... å kjenne kynnerne hele tiden?Har kjent det utrolig mye de siste 2 ukene.Kommer det til å være slik helt til fødselen?Er i uke 31 nå...
Nanna1976 Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Det er ikke noralt å ha kynnere absolutt hele tiden. Bør helst bli bedre når du setter deg ned etc. Jeg har vært veldig plaget med kynnere selv og har hatt dager jeg føler magen er stram nesten hele dagen, uten at det er ubehagelig. Har blitt sykemeldt en uke og det har hjulpe masse:) Harnesten ikke hatt kynnere denne uka så det har helt klart med tempo å gjøre. Det er et tegn på at det kan være behov for å gire ned:)
Mamma Mirabell Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 jeg har hatt sterke kynnere som gjør vondt siden uke 30... er i uke 36 nå.. begynner å bli lei de ja men er snart i mål. jeg har de hele dagen enda jeg går hjemme og gjør minst mulig. men med en på fire er ikke det så lett.. men kjenner at de dagene jeg stresser og gjør masse er det enda vondere, så du burde ta det med ro i alle fall... og det kommer nok til å være sånn til fødsel ja dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå