Gå til innhold

Muffin:-)

Tigerlily -har jente&gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå dinbaby funker ikke, så nå vet jeg ikke hva jeg skal holde på med he he. Paal jobber, og det er ikke noe morsomt på tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, helt utrolig mye dritt på tv. Samboeren min jobber også og nå begynner jeg i grunnen å kjede meg. Når kveldens høydepunkt er Med hjarte på rette staden, da er det noe alvorlig galt;)

Skrevet

Hei :)

Jeg skal straks lage pizza, hmmmm digg!!! Er drit sliten i ryggen og under føttene etter handlinga i dag :) men det er jo så gøy å handle baby ting da, sukk.... vil ha babyen min nå jeg ;)

Skrevet

;-) Ja nå begynner vi å eldes he he!

Skrevet

Pizza er utrolig digg:) Du får kose deg masse.

Skrevet

IIIIK! Så nettopp på en fødselsvideo(under et innlegg hvor man oppfordres til å knipe). Fikk flashback:-o

Ja det er kjempegøy å handle ting til de små! Jeg ender jo bare opp med å handle ting til Fyrverkeriet mitt, og ikke til meg selv.

Skrevet

Jepp det skal jeg gjøre :)

Skrevet

he he har sett den jeg å....

Skrevet

Jeg holder meg pent unna den filmen jeg, grøss og gru, vil helst vite så lite om sånt som mulig. Er liksom ikke så mye å gjøre med før en er der og opplever det selv.

Skrevet

Hjelpe meg! Helt utrolig at kroppen klarer å trykke en baby ut. At det faktisk er plass til en hel baby.

Men, men ... det vondeste er ikke å trykke den ut. Det er tiden før som er ille(ihvertfall for meg).

Har du forresten planer 12 mai?

Skrevet

Nei det hjelper ikke på fødselsangsten min å se slike filmer, men når man har kommet så langt som til å trykke ut babyen, er det meste gjort. Det er en trøst:-)

Skrevet

Hehe, vet ikke hvem du mener men jeg har ikke planer da.

Skrevet

Den var til min søster;-)

Kanskje du vil være med i utdrikkingslaget mitt også da.. siden du ikke har planer mener jeg he he.

Skrevet

HA HA HA

Skrevet

Tuddelidu:-)

Skrevet

Du får nok bare vente å se skjønner du :) MIN MUNN ER LUKKET!

Skrevet

Pøh.Jeg skal stå ferdig striglet kl 07 lørdag 12 mai:-D

Du kan få æren av å filme! Jeg tar med en stressless på hjul;-) Der får du det fint he he.

Skrevet

yeah yeah............Nei nå må jeg begynne å steike kjøttdeigen, snakkes :)

Ha en fortsatt vidunderlig aften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...