Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 For et par uker siden var jeg på fylla med noen venninner og en kompis som er homse. Utpå kvelden fikk vi den geniale ideen at vi skulle prøve å kline... Var ikke noe lidenskap eller noe, skulle bare prøve. Der og da mente jeg at dette var ikke noe samboeren min ville bli sur for siden han kjenner kompisen min og vet at han er homse. Da jeg kom hjem ble jeg litt usikker, så spurte litt forsiktig om han hadde blitt sur om jeg klinte med en homo, og han sa "ja, selvfølgelig hadde jeg det, hadde blitt kjempelei meg"... Såe... turte jo ikke å si noe da og nå har jeg dritdårlig samvittighet. Var jo bare tull liksom, jeg er veldig imot utroskap og har aldri gjort noe sånt før, men tenkte jo liksom at det ikke var så farlig... Burde jeg si noe eller? Ser litt sånn på det at om jeg sier noe blir han lei seg for noe som ikke betyr en drit, men hvis jeg ikke gjør det er jeg jo uærlig mot han..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg har gjort det samme som deg, Og homsen i denne situasjonen er en god kompis av sambo og meg, og skal bli gudfar til barnet jeg bærer på. sambo er fullstendig klar over det at jeg har stått å klint med han, Han bare flirer. Slik som han tydeligvis ser det, så er jo ikke han interessert i meg men i andre menn. Og hvorfor se på han som en trussel da, når han faktisk ikke er det. Alle har jo selvfølgelig sine syn på ting. Jeg er glad for at sambo ikke blir sjalu på homofile. Det virkelig litt teit, men som sagt alle har sine syn på ting
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Nei.. kan ikke begripe hvorfor han skulle bli så sint for det der... er jo ikke sånn at jeg går rundt og kliner med alle kompisene mine. Var jo bare tull liksom.. hehe.. Har bestemt meg for å la være å si noe. Hadde gjort det hvis jeg hadde vært "ordentlig" utro og kysset noen fordi jeg hadde lyst på dem, men var jo ikke sånn nå.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Det var ikke med vond vilje du gjorde det du gjorde, så forsøk å glem det. Men jeg kan jo forstå hvorfor det ville vært kjipt for kjæresten din, hva om typen din klina med en venninne som er lesbisk?
blond Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 I følge din logikk kan du (eller han) ligge med hvem som helst så lenge det ikke er følelser innvolvert. Er du konfertalbel med at han gjør det samme som deg? Jeg ser ikke helt at det er et poeng om den andre er homo eller ikke. Det er uansett en person du er intim med (inkl. kyssing =intim) som ikke er kjæresten din. Du må finne ut om du kan leve med dette som en hemmelighet eller om du skal be om tilgivelse. Ikke bagatelliser dette hvis kjæresten din tar det på alvor, da må du også det. Noen ting bør man kanskje holde for seg selv. Du får finne ut selv om dette er en sånn ting.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 off litt vel dramatisk hehe...er vel ikke så dønn seriøst og kysse litt med sin homokamerat -jeg ville nok ikke sagt noe om det til min kjæreste vist han hadde blitt såret av den grunn... Glem det-jeg tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over det jeg hehe..
blond Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Er du så likegyldig hvis kjæresten din kysser med en annen?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 ja, hvordan ville du reagert hvis typen din klina me en (kan jo si HOT HOT) dame som er lesbisk?? jeg hadde IKKE likt at typen er intim (kliner, kysser, nusser what ever) med en annen PERSON... men la det ligge, det er bedre at du lever med dårlig samvittighet, enn å såre typen din for det du mener er tull..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Jeg er generelt en ganske moralsk person selv, men ville ikke ha fortalt dette til typen min. Du kan jo skjerpe deg litt da, men sier jo selv at dette var lite smart, så du har nok fattet det. Jeg har selv overnattet hos min homsekompis flere ganger i fylla, og det ville ha forandret seg fort om typen min hadde mistenkt at vi klina når jeg var der. Jeg ville ha avskrevet dette som en erfaring som har gjort at du nå vet hvor grensa går. Egentlig ikke så big deal.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 HI her.. Litt teit å si at det er det samme som at vi kan ligge med folk så lenge det ikke er følelser inni bildet, og nei, jeg hadde ikke likt det om han hadde klina med en lesbe. Har tenkt litt på det og dette er uansett ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen, sier ingenting til typen og regner saken for å være ute av verden. Var teit gjort, men lite å gjøre noe med nå. Gidder ikke å såre han kun for å lette på min dårlige samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 La det forbli en veeeeldig godt bevart hemmelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå