Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hehe, som i mitt forrige svangerskap er det ikke blitt noe av nå heller... Tror kanskje jeg har huska det fem ganger eller noe... Hvordan er det med dere andre?
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Nei, er ikke noe flink nei. Er nok bortskjemt med å aldri ha hatt trøbbel med skvetting heller 3 svangerskap og 2 fødsler til tross og har heller ikke endret størrelse "der nede". Hadde nok vært flinkere om jeg hadde hatt trøbbel...
lillemor_og_jeg Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Har vært veldig flink å huske på det siden uke 28 sånn ca.. men de siste dagene har jeg ikke vært så god å huske på det.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Hehe, bra at du skrev dette innlegget, hadde nesten glømt alt som heter knipeøvelser!
keisersnittnr3 Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Kunne sikkert vert flinkare, så det er godt vi noen som minner oss på da c",)
Cipra har 2 jenter Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Prøver å gjøre de så ofte som jeg husker, blir ikke hver dag, men noen ganger i uka. Har ikke hatt noen problemer, men vil heller forebygge FØR jeg får det, enn å evt begynne etter at jeg kanskje har fått det. Så jenter - husk å knipe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå