nybakt_mamma Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 har store planer om å få fullført lapppen nå. bynte på den for noen år siden ,men så ble det stopp. fikk tatt mørkekjøring,langkjøring og glattkjøring. å nå med de dumme nye reglene så må jeg jo ta trafikaltgrunnkurs før jeg har lov til å øvelseskjøre... den er grei skal klare å vagge meg på det...........meeeen har så lyst å bestå teorien for lillegutt kommer, regner med det ikke blir mye tid til lesing når han er kommet til verden.. men klarer ikke å finne leselysten....alt er bare tungt og slitsom nå syns jeg.. tungt å puste spes idag,,, har desværre aldri vært noe lesehest.... noen som kan sette ræva mi i gir...hehe
Nanna1976 Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Når jeg må sette meg ned og gjøre noe jeg ikke har lyst til passer jeg alltid på å gi keg selv små "premier" underveis. For eksempel, hvis jeg klarer å lese et par timer i dag, spiser jeg litt is etterpå, eller kjøper meg en bok jeg har hatt lyst på etc. Eller sitter ute i sola og koser meg med god samvittighet. Ta tre kvarter om gangen og ha pause. Jeg skriver ofte ned ting mens jeg leser igjennom første gang så jeg kan legge bort boka etterpå. Føler liksom det ikke blir så pes da å komme igjennom. Vet ikke om dette hjalp noe, men lykke til:) Og det verdt det, innmari godt å ha lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå