Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 postboksen din er full. Skal bare puppe og lalle tøtta så er jeg tilbake. Finner bare ett av innleggene du nevnte i forrige pm forresten.
ScaryMama Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Nå har jeg slettet innlegg og skrevet til deg:)
Gjest Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Fliiiinke, nå skal jeg lese. Nå har hestene blitt foret, og lillemor sover søtt på EGET rom!!!! Fant noe du bare må sjekke ut,Embla har alt fått, www.buildabear.dk
ScaryMama Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 OI eget rom! Du får fortelle hvordan det går da! Build-a-bear er gøy. Det er veldig populært i usa, var innom der men lagde ikke en bjørn (men da hadde ikke jeg en baby). Skal se på nettsiden og få ordnet noe søtt til NIkolai, han fortjener noe hyggelig siden babycallen er ødelagt og derfor hørte ikke jeg at han hylgråt ute før det hadde sikkert gått litt tid. Kom ut og han var klissvåt og rød i ansiktet og hulket og uff, det var fælt!
Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Hehe, finn bjørnen du vil ha så kan jeg kjøpe med oppover jeg asså! Går litt fortere enn på nett og du slipper moms og toll og sånt tøv. Også har vi med videokamera så vi kan filme at de lager den til ham, flott minne å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå