Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 obs obs obs..... ser at dama trøkker ut ungen!! http://www.hip-chick-pregnancy-guide.com/childbirth-video.html
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 huff....hjelper vell lite aa knipe igjen. ut skal de vell uansett??? :S
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Åå, så dumt at videoen sluttet akkurat før vi fikk se hele babyen! Men jeg får ikke noe lyst til å knipe igjen, jeg bare gleder meg til fødselen!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 sorry, men det er den ekleste fødselsvideoen jeg har sett!!! Jeg er IKKE hysterisk, men fyttikatta, den slo spikær'n på hodet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Hvorfor er det den ekleste fødselsvideoen du har sett Pooos? Synes ikke den er så ille jeg, det er jo slik det er
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Ja, jeg vet at det er slik det er...men det var selve videoen jeg syns var ekkel..ikke fødsler generelt! Det var liksom filmet sånn midt i smørøyet kan man si og det ble litt for mye for meg, så jeg orka ikke se ferdig.. Grøss og gru!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Okay, sånn ja. Synes den var fin jeg, fikk jo se akkurat hvordan det er. Bra at dama var barbert også synes jeg da. I de andre jeg har sett har det jo vært så mye hår at man ikke har sett noen ting
*We68* Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 enig med husmusa...får ikke lyst å knipe igjen nå iallefall. og videoen var jo ikke ekkel da, er jo slik det er, og veldig fin med at hun var barbert...ho måtte jo ikke klippes en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå