Gå til innhold

flere med vondt i halebeinet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene begynt å få vondt i halebeinet, spesielt når jeg reiser meg etter å ha sittet.

Flere som opplever det?

Er 24 uker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jupp...er mest sannsynlig bekkenløsning!

Skrevet

Jada. Og jeg har fått bekreftet at det er bekkenløsing!

Skrevet

Oy hvordan går det med dere da?Er det blitt verre med tiden? Eller trenger det nødvendigvis ikke bli noe særlig verre?

Skrevet

Er det bl?? Oij.. trodde ikke den hatt fått tak i meg enda, men har hatt vondt som fy i halebeinet i lengre tid,,

jeg fikk vondt i sumfysen (eller heter det det) ialefall fettbeien som vi kaller det da :o, sist, og det ble bare verre og verre.

Hadde teip på ryggen og det hjalp.. :)

Skrevet

Skulle kanskje ikke svart jupp i stad, for jeg har ikke vondt i halebeinet nå, men det hadde jeg med snulla...antar at jeg får det igjen nå, bare litt seinere i svangerskapet. Men har BL i skambeinet nå...antar at det er det samme som fettbeinet ditt, FarrisBris!:P Hva mener du med å teipe ryggen?

Skrevet

Hehe.. ja skambenet var ordet jeg lette etter :)

Var til fysieoterapaut og fikk teipa med sportsteip, et tykt ög bredt lag over nederste del av ryggen.

Dette istedet for å gå med sånn belte..

Hjelper kjempe godt, man bytter det en gang i uka ca..

Skrevet

Men da skal jeg huske på det til seinere...har heldigvis ikke så vondt nå! Men antar at det blir værre etterhvert siden jeg har kjent smerte i bekkenet nå siden uke 8, og siden jeg må bære rundt på snulla. Er det værre nå for deg som andregangs?

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt mer og mer vondt i halebeinet.

Det er et av symptomene på bekkenløsning, så det er bare å gå til lege og få råd eller henvisning til fysioterapi, osv.

Skrevet

Jeg også har skikkelig vondt i halebeinet og at det brenner i symfysen , så nå er jeg 100% sykemeldt for bekkenløsning! Dritt altså, men..

Skrevet

Har ikke så vondt enda.. er bare i uke 16 så vi får vente å se.. håper jeg slipper og ha så vondt som sist :/

Skrevet

jeg har og ont i halebeinet,og ned mot/i rompa..dette er spesielt ille om jeg har ligget,/sittet(skrives d virkeli sånn??) på hardt underlag,eks. golvet..men også om jeg har sett en film sittende i sofaen en times tid..her om dagen var d så vidt jeg greide reise meg ved egen hjelp...mens enkelte andre dager kjenner jeg ingenting..er dette virkeli starten på BL???

dette er mitt tredje svangerskap,aldri hatt et snev av BL før,så trodde kanskje ikke det kunne skje nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...