Gå til innhold

blir irritert,,vært det lenge egentli....noen tips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoff,,asså mannfolk dem kan virkelig plage av å til.... Her i huset så er det bare 2 mnd igjen til vi får ett barn... Han har eget hus å alt,men det enste som er det er det at moren hannes bor oppe i huset å vi nede i en liten leilighet. Leiligheten er ikke stor nok til oss to nå mer. Men vil den der svigermora sjønne det?

For planen har vært siden vi fikk vite at vi skal ha barn så skal vi flytte opp...(der er større) men når skal ting bli gjort med det? Som sagt to mndr igjen å INGENTING er skjedd.. har prøvd å spørre han om når skal ting skje? jo nå skal vi begynne,men når det er snak om det ijgen sånn som i dag nei da er det viktigere å gå å legge seg i sengen å heller skal hjelpe andre me noe shitt... selv har jeg avlyst alle mine avtaler for helgen slik at vi kunne begynne,men neida,,, her er det viktigere å tenke på seg selv...

Å snakke med moren hannes om slikt det er jo helt nyttesløst... For hun forventer det at vi skal ikke bytte om ennda,for det blir så stress for meg siden jeg er gravid... men det blir jo mer stress etter at barnet er kommetå skal drive med flytting!!!! Ingen av dem vill sjønne på hvordan jeg har det i denne saken....

Dette er sååå frustrerende!!!!!!

Noen gode råd til meg? Før jeg "rabler" her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare begynn å pakk ned :) Og gi svigermor en dato for flyttingen. Rett og slett bare kjør på, så kommer mannen din etter..

Skrevet

Har prøvd på det,,men det e jo ingen av dem som tar hintet.. trur jeg bare skal fortsette med det til det er tomt... har pakket ned snart det meste... men ennda så sjønner....

Skrevet

Bare si det: Håper du er klar for å flytte litt, for til helgen skjer det.

Og begynn å pakk, pakk ned alle klærne til gubben din så han ikke har noe å ha på seg, da tar han nok hintet til slutt.. lykke til.

Skrevet

Dra den helt ut.... begynn å pakk svigermor sine ting også, he he...

Er de så trege at de klarer å avtale en flyttedag med deg?

Spør svigermor om hun trenger hjelp til å pakke tingene sine?

Skrevet

Ta inn på hotell til de har ordnet med flytting, si ifra at du ikke orker psykisk å være så nær fødsel og ikke få orden på alt før barnet kommer. Gi han klar beskjed om hvor frustrert du er og hvor utrolig liten forståelse han viser for det faktum at det bare er 8 uker igjen, og at du prøver å legge ting til rette her og trenger hjelp av både han og svigermoren din !

Så får vi se hvordan han tar det når du har vært borte et par dager.

Skrevet

Har pakket ned alt av klær å slike ting,,å hele tiden så kommer han å skal ha noe men nei dt er pakket ned... jaja,,sånn går det... vurdere å ta med meg hunden vårs å fløtte inn hos mamma en stund...

Hu svigers hu liker man ikke,,, er en kjempe plass han har hus å alt slikt så jeg trives godt her... har min egen lille bok som jeg skriver ned ting som plager meg å den begynner å bli full:p hoff,, når man snkker til svigers om flytting så blir hun sint åå går bare vekk vill ikke høre om hvordan man har tenkt dette... alt skal skje i di sine stunder når dem gidder...

At aldri ting kan bli fixet når det skal...

Skrevet

Tja, hva med å kjøpe et dørskilt, henge det opp på inngangsdøra der dere skal bo, og begynne å flytte inn. Der er helt sikkert et ledig rom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...