Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Juuuuhuuuu! Jammen dødt her i dag når man må inn gjennom BiM, tror det er iq sperre på tilgangen jeg:p gjør på?
Gjest Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Må logge av, kommer igjen etter leggerunden er ferdig og hestene er foret...
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 pupper trøtt baby, må på badet nå + leggings etterpå, klarer ikke å drøye den lenger. Hvordan går det med dere?
Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Alt er knallbra her nede, koser oss masse, shopper dansk designertøy til den store premien:p Sjekk denne siden forresten, var i butikken og fikk laget bame til Embla i går. www.buildabear.dk Helt fantastisk butikk! Lurer på hva som skal til for å åpne en sånn hjemme?! Sutredel; Fikk avslag på lån da, de mener jeg ikke har sikker nok inntekt! Jeg har "bare" dokumentert samme inntekt fra samme arbeidsplass i 4 år tilbake i tid. Men siden jeg ikke har noen kontrakt som sier hvor mye jeg MÅ jobbe så er det ikke bra nok.Erre mulig sier jeg bare. Vi tjener nesten 800 tilsammen i året og får ikke lån på 1 mill, skjønner ingenting. Annen bank må prøves. Vel, nå sutrer hun igjen, pappaen driver med leggingen, men det er ikke helt et prosjekt han er komfortabel med å ta helt alene ennå... Men vesle skal på eget rom i natt da, DET blir deilig det, kanskje hun får søsken ut av det?! Hehe... Gleder meg til å kunne småprate litt og lese på senga uten å være redd for å vekke henne. Nei, må løpe....
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2007 Ah, høres kos ut. Har du begynt å jobbe enda? Dansk designertøy, sikle..... Æsj, hun sutrer litt i kveld også, fast rituale. Jeg er sliten å lei, savner pappaen:( Kjipe de er som ikke gir lån, du får høre i en annen bank ja. Eget rom er digg, deilig å kunne prate i stedet for å viske.. Må løpe jeg også nå, smokk...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Ingen jobbing ennå, svigers er i Norge frem til tisdag morgen, så jeg bare kooooser meg foreløpig. Tror ikke det blir noe sånn hesblesende arbeidsdager heller. Men vi får se, var en artikkel på forsiden av BT dagen etter vi kom som vi må spille på for fullt. (dame kjørt ihjel, de lurer på når det skal slutte og det har jo vi svaret på, når de kjøper vårt produkt! *gliiiis*) Har funnet noen nye merker i dag som jeg ikke har sett før, OkkerGokker of Copenhagen og Halling. Halling minner litt om Katvig, men lekrere linjer og smalere striper etc, det andre er i gammelrosa stort sett, med blomsterdetaljer, MÅ ha... (oki, har kjøpt litt:p) Har også funnet alle tingene (inkl bord og stoler) i diskret prinsessestil fra en fransk designer til rommet til lilletroll! Hvordan er været om dagen hjemme? Og hvordan går det med ammingen? Hils mannen og si at sånne reiser som det der med jobben er forbudt før vesla er skoleklar:p hehe... Synes du gjør en kjempejobb jeg, så lenge alene med Embla så hadde jeg blitt SPRØ!!!
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2007 Lenge leve ulykker, *glis*! Har hørt om Halling, men ikke de andre. Høres nydelig ut:) Fransk diskret prinsessestil høres bra ut. Hva slags møbler da? Mer enn bord og stoler? Her er det sol, litt kaldt faktisk, var frost i natt, brrrrr. Prøver å få hagen i shape, ikke lett, med lillefrøkenfurt som ikke vil sove i vognen i timesvis lenger. Hm... Burde hatt nyere baby på våren. Ammingen har blitt litt bedre, hun tar hvertfall puppen nå uten masse kommers. Men den er skrekkelig tom:( Er ikke flink til å pumpe. Tror jeg stresser for mye, og at det er derfor det er så lite melk. Har jo aaaaaaaldri vært et problem for meg tidligere det. Lærer aldri vetdu. Slike reisejobber er egentlig fint, de får jo diettpenger og ofte tilgang til taxfree:) Men diettpengene blir jo litt slunkne i og med at taxfree finnes.. Hm... Dårlig deal... Tror du ikke surrehuet glemte passet hjemme da? Han skulle videre fra DK til et annet land, så måtte på ambasaden og kjøpe nødpass. Diettpenger my ass!!! Ingen ting igjen innen han er hjemme igjen, grumpf!!! Gleder meg til han kommer hjem da, savner han. Blir litt sprø av å gå hjemme med henne hele dagen, uten avlastning ja. Søster var her i går, så benyttet anledningen til å lempe frøkna rett over på fanget hennes:) Jens da, takler han å være heltidspappa? Eller, dere har vel kanskje ikke kommet ordentlig i gang enda.. ? Svigers som er borte, høres deilig ut, fnis... Er det noen svigerinner der eller? hehe..
Gjest Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Le petite princess tror jeg det het, de har ALT, til og med sånne søte knagger i kronefasong til veggen:) Og sånn "målhvorstormanerdings" til å henge opp... Var ikke fullt så kaldt her, men nesten:( Meldt varmere og nesten vindstille fra i morgen:) *glede seg* Hehe, joda, du lærer. Men 7 mnd er knallbra, man skal si seg fornøyd når man har klart så lenge. Og dersom det bare er pittelitt igjen så er det jo iallefall edle dråper da;) Funker det for deg med havre for å øke litt? Funker i allefall på meg, og godt er det også. (bixit med sjokolade:p) Taxfree er alltid bra, men dyrt. (blitt billigere etter jeg ble mamma, er liksom ikke helt samme prisen på Fazermints som på Smirnoff:p) Pass er noe tøy, vi skulle hatt sånn chip i armen, jeg roter bort et pass i året ca:p Gitt opp nå og er passløs. Men åssen greier man å glemme det når man faktisk skal ut og reise? Det er jo det viktigste av alt! Herved surrehue jah. Ingen tvil! *fnise* Deilig med litt avlastning, det er deg vel unt. Når kommer han tilbake? Han elsker det, men frykter at han skjemmer henne litt vel bort, for nå koser og synger han for henne til hun sovner (riktignok i egen seng på eget rom da) Håper han skjønner at vi ikke kan gjøre det til en vane, da får vi et kjeeempeproblem den dagen hun ikke vil legge seg og bare være våken. Sukk... Ingen svigerinner! Da hadde jeg dratt hjem! Skal forresten hjem uten mann og barn til den 12 mai da, skal på utdrikningslag på kongsberg faktisk. Vi skal på Gruvespa. Gleder meg kjempemasse, men gruer meg minst like mye. Har jo ikke vært så lenge vekke fra Jens engang siden vi ble sammen:p Hehe... Nei, nå må jeg få dusjet, jeg stinker HEST. Dumme dyra maser og gniiiir seg på meg når jeg mater dem. Men de er flotte da:) Kommer tilbake etterpå jeg, hvis jeg ikke sovner i dusjen, 5 timers trilletur tar på!!!!
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2007 Åh, høres søtt ut:) Har allerede sånn målehvorstormanharblitt-dings, men bare en kjedelig SIA da:( (ups, var dette lov da??? hahaha) Ja, skal amme edle dråper lenge enda:) Hjalp å høre FRA DE FANTASTISKE AMMEHJELPERNE (ser du meg moderator? *fnis*) at det er tonnevis av antistoffer selv om man bare ammer bittelitt:) Nja, har prøvd havregrøt, men synes ikke det hjalp noe jeg. Har egentlig ikke funnet noe som jeg tror hjelper, bortsett fra pumping. Fertila sverger til pakistansk mat, men det er jo utilgjengelig. Dodge sier at indisk funker også, så skal prøve det noen dager (må bare gidde å lage middag først, hehe) Taxfree som blir billigere? Det har jeg merket lite til. Gubben tar alltid med (over)full kvote av deilig Chablis og champis, nam......... Ikke billig i drift jeg:( Fazermint, pføy! Champis er mye bedre, haha.. Pass: vel, han pleier å bare reise til sverige el dk, så da har han aldri med pass.. Akkurat bare denne gangen det var et annet land også Han innrømte at han må begynne å ha det med HVER GANG fremover;) Han er tilbake tirsdag kveld, så ikke så lenge igjen. Like greit det kanskje, for må jo innrømme at det har raslet litt i eggstokkene mine i dag også (dumme dib som er nede:( ), og har faktisk EL nå tror jeg.... Huff.... Huff, ikke så greit å la fedrene ta styringen nei... Og Jens som har jobbet masse natt, han er kanskje ikke så vant til å legge Embla?? Utdrikningslag i byen? Så gøy! Skal passe på å trille tur da, tilfelle dere finner på noe tull i gågata el noe:) Når kommer dere hjem for godt da? Før 17mai? Etter kanskje? MMMMMMMMMMMMMMMM, hest lukter rett og slett dritt!! Men de er jo veldig søte ja:) Har dere med 4 eller? Har han blitt spist opp? 5timers trillings, ja det må jeg si!! Mmmm, skulle egentlig vært i Køben denne helgen jeg, men Surrehuet dobbeltbooket, så jeg ble nok ditcha gitt:(
Gjest Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Tror du blir kasta ut nå asså, henvise såååå mye til ting asså! Men kanskje man skal begynne å henvise på en mer diskret måte bare? Ammehjelpendåttno kanskje?! Det er jo ingen link det.p Chablis, kanskje jeg skal slå hæla i taket og kjøpe med meg det når jeg skal oppover neste gang? Må ha litt namme til meg selv spesielt sidene jeg minst må få til 3 grillfester i sommer! En med barn, en med bare jentene og en med både jentene og gutta men uten barna:) Hehe... Er grillfestfanatiker serru, og jeg har finfin blender til å lage masse strawberry daiquris og annet snask i! Hører synkronrasling helt ned hit fra alle småbarnsmammaene som har måttet gå inn gjennom BiM i dag:) *rofl* Jens har hatt sin del av leggeritualet hele tiden, hun har ikke villet sove dersom ikke han har tatt nattstell, så har jeg lest bok, puppet og koset så lagt. Nå er det han som gjør alt inkl å synge for henne og stryke henne i nakken til hun sovne. Hun eeeelsker det og sovner alltid på under 5 min, så kanskje det er lurt?! Innimellom ellers har jeg jo holdt på i en times tid med ekstra runde med pupping osvosv. Slitsomt. Dette er myyyye mer behagelig, og helt gråtefritt. Vi skal på Gruvespa, så jeg tror ikke det blir noen sprell i byen dessverre. Hun er ikke den typen og ville ha det så stille og rolig som mulig, men litt krøll MÅ vi jo bidra med, kan ikke være FOR snille heller! Hehe. 4 er igjen hjemme med lillebror. Han er forresten en hun;) Hehe... Veldig kjønnsbestemt navn:p Deilig trillings, gikk ned til sentrum her, spiste litt is, gikk til Mårup Kirke(en som faller ut i havet) og tilbake til sentrum og spiste en liten, sen lunsj, og så tilbake til huset. Skikkelig god trim, og jeg har 400 nye fregner på nesa:p Skulle du det?! Sånn dobbeltbooking er kjipst i verden, er jo såååå deilig å dra på tur! Skulle du hatt med vesla?
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2007 DER VAR DU JO:) Uff, håper ikke jeg blir kastet ut, det hadde blitt litt trist i grunnen:( dåttno er jo en god ide hvis de skal begynne å overvåke oss (til en forandring...) Chablis Laroche (eller omvendt), den er nam... Grillfest er gøy, jeg kommer!! Er stor grillfestentusiast selv, og hørte jeg dækærli? Er det rart jeg liker deg? Hihi.. Det heter forresten ikke daquari, det heter dækærli-nam-nam (må uttales på den indiske måten)! Ja her på dib/bim er det en smule kaos. Småtroll virker jo, men får litt ammedebatt-abstinenser her.. Så Jens har tatt nattstell? WOW, det må jeg si!! All ære til deg Jens *rope på Jens så han hører* Hvorvidt det er en god ide eller ikke? Tja.. Så lengehun sovner på 5 minutter er det vel greit tenker jeg da.. Men hvis de blir avhengig av først sånn, så sånn og så sånn og bare-hvis-atte-sånn, og at dette tar lang tid; det tror jeg er dumt. Tror det er lurt å ha ritualer som er enkle å gjennomføre, og ikke minst; følge opp... Her er det legging etter flaske, smokk, sutre, smokk, sutre, smokk, (muligens opp å rape litt, EVT litt pupp), så sovner hun. Hun liker sengen, og gir tegn på at jeg ikke trenger å være der til hun sovner, hun vil heller være i fred!!!!!!!!!! HURRA for jenta mi sier jeg bare... Så 4 er jente? hehe... og jeg som trodde h*n var gutt!! Sikkert fordi h*n så litt tøff ut... Trilletur er deilig da, ser det for meg, danske småveier, is osv.. Når går neste ferje sa du???? Jepp, vi skulle på miniferie med vesla, siden han var i DK denne uka, og skulle tilbake til mandag, så kunne vi heller komme ned i helgen. SÅ skulle han plutselig på noe annet i henlgen:( Menmen.... tar det en annen gang.. *Savne minferie*
Murmeline Skrevet 22. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2007 Sovedyret, juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Chablis Laroche er notert. Er det brut? Jeg er kresen nemlig, foretrekker at den ikke er tørr. Daiquiri er det beste osm fins asse, jordbær, bringebær, ALT går ned på høykant. Egentlig alt som er frozen! Glad i frozen margheritas også men det er visst tequila i det, kanskje derfor jeg aldri husker hvor mange jeg har drukket:p Hehe... Og grillings er konge, vi har jo gigantisk gassgrill med alt av finesser (untatt frityr) Det er saker når flintsteika skal ligge og godgjøre seg mens man smatter på ventepølsene og grillskivene;) *siiiikle, sulten* Jens har tatt nattstellet helt siden jeg begynte å gå til BuP han. Var liksom min avlastning, for leggingen var noe av det jeg sleit mest med. Det var jo da hun var sintest. Så han har teken på det:) Han er faktisk overraskende både engasjert og flink med henne, veldig stolt pappa! (men nå har jeg jo ikke sett hvordan de andre papaene er i action da) Flinke veslemor da, veldig greit at hun vil ligge og kose senga si i fred, må være kjempedeilig! Enda bedre blir det når hun fikser smokken helt selv, kan jo ikke være lenge til det nå tror jeg. 4 er jente ja:) Men tøff jente! Hehe. Trilletur er så deilig her, slippe de tunge oppoverbakkene! Og is hører med, i går ble det belgisk vaffel med softis og guf. Hjemmelaget guf! *smatte* I dag ble det fransk hotdog og cola, men bare en times tur, så våknet krapylet og ville ikke sove mere. Og hun vil ikke spise lengre, ville ikke ha lunsj, så da fikk hun ingen mat, og når det nå var middagstid ville hun ikke ha det heller, så hun har ikke spist siden kl 0830. Kjipt for henne. Men hun er blid som ei sol, skjønner ingenting jeg. Neste ferge går; når du vil! Går jo båt hele tiden... Men om du hadde kommet hit tror jeg du hadde blitt småsprø, meg og vesla, gubben, svigers, 8 hester, 2 hunder, 1 katt, 3 høner, 1 døgnvill hane, 2 påfugler (i parringssesongen) +++ Kan bli huggern av mindre:p Men jeg koser meg asså! Deilig å kunne sitte på dataen uten å tenke på hvor tøtta er hen. Nei, kom deg på ferie snuppa, det er deg vel unt.
Murmeline Skrevet 22. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. april 2007 Heia:) Ja, den er nok tørr. Men utrolig frisk, så tror sec-folk kan klare den også?? Usikker... Jeg drikker bare tørr vin.. Åååååååå, nå ble jeg sulten på grillmat! Har bakt boller i dag, men dekker ikke helt det samme behovet gitt;) Nei, får fryse de, og lage meg litt middag etterhvert. Dækærli......... hm, har jordbær i fryseren.. kanskje jeg lager en i kveld:) Uten godsaker oppi da. Sovenurket mitt har holdt meg våken i natt, må virkelig slutte å skryte av hvor flink hun er, det skjærer seg hver gang jeg sier sånt! Og insisterte på å stå opp veldig tidlig i dag, så har grå ringer under øynene, håret på halv tolv, og ser ikke ut.. Har ikke vært utenfor døren heller, så ikke så farlig.. Kanskje jeg skulle sende snuppa nedover med jeg-reiser-alene-lapp? Du henter henne på kaia ikke sant? Så kan jeg sove litt så lenge, grumpf!!! Akkurat nå kjennes det ut som jeg kunne sovet to uker i strekk. *sutre-klage* Ikke si sånt forresten, blir bare enda mer selvmedlidende her jeg sitter;) Skjer det noe spennende der nede eller?
Gjest Skrevet 22. april 2007 #16 Skrevet 22. april 2007 Hmmm, så lenge den er frisk så bør det gå bra. Kombien tørr og syrlig er verst. Favoritten min av hvitvin er Koningsmosel Riesling 2003 dersom det sier deg noe. En kjempefrisk og søt deeeeilig hvitvin. Også er jeg til tross for harryfaktoren faktisk glad i Martini Asti, men den er bare grei, kjøper den fordi den står nærest kassa på polet i Drammen, så slipper jeg å lete, har jo ALLTID dårlig tid:p I dag blir det Danske drivhúsjordbær og den nevnte Astien. Skal koooose oss i kveld, se film, spise digg mat (taco i dag, slankevarianten:p) Og den dækærlien uten godsaker er bare ikke det samme, prøvde når jeg var tjukkebollafeita, men ble bare så skuffa at jeg satt der med pondusen min, alkofriedustedingsen og hormonelle tårer i øynene. (men som jeg sa til bartenderen, er såååå skuffaaaaaa, derfor jeg griner!) Jaaaada, plukker henne opp jeg. *tsktsk* Hun kommer seg av båten selv? Og personalet står ikke klar med hagla når jeg kommer?! Hehe... Embla har ENDELIG begynt å sove litt lengre enn 0530-06. I dag våknet jeg med spreng til månen og tilbake kl 0730 og lurte på hvor i heite ungen var henne. Jammen deilig å ha henne på et annet rom! Spennende og spennende fru blom, vet nå ikke det. Søndag er søndag overalt tror jeg. Fordelen er jo at det er veldig mange dansker som ikke har skjønt dette med søndagsstengt da, så jeg har snoket litt butikker i dag også. Fant Noanoa baby her nede og Confetti baby. Ååå så mye lekkert. Men må moderere shoppingen litt frem til jeg har betalt resten av regningene slik at jeg ikke bommer på det. Har lyst til å klippe meg mens jeg er her også, og kanskje til og med fikse neglene. Er lei av å gjøre det selv og tror kanskje det er lettere for meg en periode å ha påsatte i stedet. Dustenegler:p Men nå sporet jeg jo helt av igjen. Må komme meg til Hirtshals, kommer hun med kveldsbåten?`! Hehe...
Murmeline Skrevet 22. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. april 2007 Vinen er veldig frisk, og gir ikke ståpels på armene og grøss nedover ryggen nei. I motsetning til når jeg drikker et-eller-annet-Riesling. For ikke å snakke om Asti, grøss!! Ikke liker jeg sprit heller (kun noen få drinker), så vi har nok ganske forskjellig smak der ja. Min sprudelfavoritt er Moet & Chandon (skrives den sånn tro? husker ikke), men den er litt dyr:( Et glimrende alternativ er Cremant de Bourgogne brut bla-bla, noen forskjellige utgaver, men det er "ordentlig" champis til bare 120-140kr på polet:) Forutsetter at man liker tørr champagne da... ÆSJ, nå fikk jeg lyst på champis og jordbær!! Grumpf! Og uteboblekaret, og gubben! Hm, ikke lenge til vi skal innvie badesesongen her i huset, bare vente til det blir litt mildere i været, så det ikke er så dyrt å varme opp. Bare å komme på besøk da, ta med bikini til deg og badedrakt og badering til Embla:) Daquari ja, er ihuga fan av jordbærutgaven jeg da.. Fikk noen alkofrie i fjor sommer, men ikke like godt, mangler skarpheten til spriten. Erru på slankern eller? Du trenger vel ikke det du? Nja, vi rakk ikke båten, så får heller se an i morgen:) Flinke sovebabyen! Spreng ja, det hadde vært hyggelig igjen, hihi... 7.30, heldiggrisen!!! Moderere shopping ja, har konkurranse med meg selv jeg; hvor lite kan jeg handle! Huff, sikler på nytt undertøy, nye ammebher (kanskje jeg ikke trenger å kjøpe flere nå?), og noen lekre sommertopper hvertfall. Og frisør ja,... har ikke vært der siden i fjor sommer faktisk. Negler, hm... ikke brukt penger på siden bryllupet. Hvordan har du råd til alt dette egentlig?? Synes jeg aldri har råd til litt luksus lenger jeg:( Tips mottas med takk!!!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #18 Skrevet 22. april 2007 Et eller annet Riesling ja;) Hehehe. Er tuuuusner å velge i, hvorav jeg tror jeg har funnet 2 gode. (og jeg jobber med vin asså, vurderte faktisk å utdanne meg til sommelier en liten stund:p) Men jeg får prøve meg frem litt siden jeg allikevel er her nede, ting koster jo ingenting sammenlignet med hjemme. Så kom gjerne med flere forslag, oppgi gjerne også land dersom det ikke er fransk:) En fabelaktig rødvin som jeg anbefaler er Villa pucchini. Dersom du ikke finner den hjemme kan jeg gjerne ta med en flaske (passer utmerket til tidligere nevnte grillmat:p) Mmmmm... Jeg har vært ei spritjente lenge jeg. Så lenge det var vodka i så var jeg glad:p Har til og med koset meg med vodka/battery på et tidspunkt. Ingen får i meg det skvipet nå Av drinker så liker jeg som nevnt det meste som er frozen, favoritten er riktignok ikke det; Aloe Vera, vinneren av drink VM i 2002 mener jeg det var. Mmmm. Og sure sigvart er saker. (har visst en forkjærlighet for grønne drinker:p) *pakke badetingene og gjøre seg klar til tur* Ække på slankern jeg nei, er nede i *fanfare* 72 kg nå! 6 kg MINDRE enn hva jeg veide når jeg ble tjukkebollafeita! Og jeg har gått ned til str 38 i bukser igjen. (eller egentlig 39, 38 er litt trangt og 40 er alt for stort, skjønner ingenting:p) Men gubben derimot er på slankern, og han trenger det. Skal ned til matchvekt på 80 kg innen 23 des. Klarer han det sponser jeg tur til Nurburgring på ham neste sommer. Jeg har vel egentlig ikke råd til alt mulig jeg heller. Går på å prioritere egentlig. Men en liiiten refinansiering hjalp jo mye. Kun 4700 i utgifter denne mnd. Helt konge! Men trikset for å shoppe mye, og ha litt ekstra råd er; kjøp alltid ting på salg. Altså, er det tilbud på kjøttdeig på Rimi, dra og kjøp. Vi drar på OBS en gang i uken og kjøper hva det nå enn er for slags kjøtt som er på tilbud, lønner seg masse! Men det hjelper å være i DK da, her er alt littegrann billigere:) Og neste mnd kommer det feriepenger!!!
Murmeline Skrevet 22. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. april 2007 Hm, kanskje jeg skal driste meg til en smak hvis vi drikker vin sammen da;) Den rødvinen har jeg ikke prøvd nei, er den italiensk?? Min favoritt er Campo Viejo (helst gran reserva seff). Klarer ikke rødviner som har mye garvesyre, de må være runde i smaken. Vodka-battery, åååååååå fy fader!! Dobbel-grøss!!! Ja, grønne drinker er nam; gin fizz, mojhito osv. Lime-drinker generelt. Aha,sånn å forstå, fint med en gulrot til han da:) Her slankes det lite for tiden, selv om vi begge er en 2-5kg mer enn hva vi trives med. Men gidder ikke... Salg ja; er flink der synes jeg, bortsett fra med maten, tror vi bruker mye penger på annenhverdag-handling:( Burde ha ukeshopping ja) Feriepenger ja, jeg fikk mine fra jobben i fjor jeg, så blir vel bare bittelitt feriep av perm-penger fra nav?? Brukte de på seter i bilen:( Nå skal jeg se den perfekte stormen på tv3 tror jeg:) Prates mer senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå