Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 tenkte og informere at det er billigere og bestille barnevogn fra nederland og tyskland. tfk vogn fra nederland koster ca.3700kr med hardbag og i norge ca.7000kr. her er adresser.www.babyjungle.nl www.mypram.de.det som er deilig at vognen kommer rett hjem:) mypram har hartan,teutonia,tfk,quinny...osv. vær tidlig ute.kan ta litt tid spes.fra tyskland
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Hjertelig takk for tipset! Jeg sliter med å finne en ålreit brukt vogn, for jeg syns det er for dyrt å kjøpe nytt til sånne syke priser, det er ikke lenge de har den vogna unsett. Takk takk! Jeg skal iallefall sterkt vurdere å kjøpe derfra.
Lillegullet130707 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hei! Jeg har bestilt Urban Jungle hos Fru Lyng. Skal betale 9042 kr for sportsvogn, bag, stellebag og adapter til bilsete. På denne nettsiden som du refererer til skulle jeg betalt 5800 kr, men så kommer det moms og frakt i tillegg, så da ble det tilsammen 7734 kr. Jeg betaler gladlig 1300 kr mer for vogna, slik at jeg har en butikk å gå til om jeg skulle få problemer med den.... Bare en tanke fra meg, men takk for informasjonen! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå