Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg tenker på hva annet enn: vogn seng pledd/teppe klær bleier
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Ja, klær er jo ikke bare litt heller da... Kan jo bli flaske-unge, og da trengs flasker, morsmelkerstatning. grøt, osv... sengeklær stellekommode jeg synes uansett at mine innkjøp aldri sier stopp..
havsula Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 hei! Fikk litt lyst til å svare på denne jeg ! Det jeg har erfart er at du trenger minimalt med klær til babyen din ! Det jeg har brukt aller mest er : body og strømpe bukse! ihvertfall hjemme , og det er jo der man stort sett befinner seg de første mnd! For mye klær på en liten baby synes jeg er helt unødvendig. Ha ett par sett du kan kle på når du skal på besøk /kafe..Nå vet jo ikke jeg når du har termin, men til høsten trenger du en grei dress for å ha i vogna... Ellers : gulpekluter vaskekluter stellesalve soveskinn er fint å ha i senga /vogna babygym ( uunnværlig hos oss-tulla elsker den) babyleker og sikkert mye mer jeg ikke kommer på.. !! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå