Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Ja, men beklager, må bare få det ut!! Av og til kan han bry seg så alt for lite om ting, når han helst skal bry seg. Igår hadde jeg endel rier, så altfor, altfor tidlig. Han var borte hele kvelden fordi han er med og hjelper til med noen lokale tilstellninger. Da han dro igår, så sa jeg at han må følge med på mobilen, i tilfelle noe skjer, for jeg var ikke i bra form. Uttpå kvelden prøvde jeg å ringe han, (han har lyden av tlf, så jeg forventer at han sjekker den av og til da, selv om han er opptatt med de greiene der, hvertfall når jeg har gitt beskjed om det!!) Men ikke ringte han tilbake. Senere på kvelden gikk jeg og la meg fordi jeg var ikke i form. Og tenkte at han hvertfall ringer når han leser meldinga da, men neida, hørte aldri noe. Da han endelig kom hjem halv2, (da var de ferdige med å montere utstyr) kom han ikke engang på rommet for å høre hvordan det sto til med meg..! Tilslutt gikk jeg og kommenterte det. Synes han kunne brydd seg litt mer da. Ille nok å sitte alene og bekymre seg. Idag, så dro han igjen, og jeg ga han nok engang beskjed om å følge med på telefonen i tilfelle det var noe. Og han fikk se i morges selv at ikke alt var bra med meg. Hadde skikkelige tak i magen. Det endte senere med at jeg måtte på legekontroll, og prøvde å ringe for å fortelle det da. Fikk ikke tak i han. Men sendte en mld. for å fortelle at jeg bare skulle inn på en kontroll, og den svarte han på. Så han visste Når jeg skulle på kontroll. Da jeg var ferdig der prøvde jeg å ringe for å fortelle hvordan det gikk, men ingen svar. Og tenkte nok engang at han ringer nok når han rekker det, eller når han sjekker telefonen. NÅ, 2,5 timer senere ringer han og spørr hva jeg lurte på!!! Det er bra han er bekymra da, og virkelig lurer på hvordan det har gått!! kjenner jeg blir så sint, eller skuffa heter det vel. Jeg sa at jeg ringte etter legesjekken for å fortelle hvordan det gikk. "ja" fikk jeg bare til svar. Ikke noe spørsmål om hvordan det gikk da!!! så jeg måtte spørre selv om han ville høre. Jeg sa hva jeg fikk beskjed om, "jaja" fikk jeg til svar. Åå, av og til kjenner jeg at jeg bare blir skikkelig sint. Skjønner ikke hvorfor han av og til blir så fjern. Andre ganger er han så 'med' liksom. Men tvert han er opptatt med noe han interesserer seg for, ja da blir alt annet borte. Hva hvis jeg hadde blitt sendt inn i dag på sykehus etter legesjekken. Da hadde ikke han fått vite det før nå da!! *grr* Når jeg kommenterte det ista da, at jeg syntes han kunne bry seg litt mer idag da, når han visste jeg måtte til legen. Men fikk tilsvar at han hadde ikke hatt pause før nå. eh, tar det virkelig så lang tid å gløtte bort på telefonen for å se om jeg har ringt? Når han vet at noe ikke stemte med meg. Han skjønner bare ikke at det kommer en baby snart. Er så frustrerende og bare være den ene som ser det, ikke minst slitsomt. Hva skal liksom til for at han skal ta mer ansvar... Nei jeg vet ikke jeg nei. Skal tro at når man bikker over 25 så er man gammelnok da!!
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Å herremin hatt!! Hadde det vært min samboer hadde jeg klikka i vinkler og virkelig gitt han beskjed om å skjerpe seg!! Han skal jo bli pappa jo!!!! Jeg skjønner VELDIG godt at du er skuffa og forbanna!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Takk, da er det ikke bare meg da. Ja blir så skuffa når han er så 'fjærn'. Kan han ikke bry seg bittelittegran mer liksom.. Spesiellt når situasjonen er som nå da, når jeg hadde forklart at han måtte følge med i tilfelle jeg ringte. Men neida, ikke engang DA gjør han noe. Lurer på om han skjønner noe den dagen (om det skjer da..) jeg står her og plutselig går vannet. Om han i heletatt skjønner hva som skjer. For alt jeg vet så sier han da også "drar ut en tur jeg". heh. Ja, vettu, det forundrer meg ikke at han kan finne på å si noe slikt. I et fjernt øyeblikk!
Nanna1976 Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Helt enig. Hadde blitt heidundrenes forbannet. Her i gården er det helt annerledes og takk Gud for det. Dette er jo noe dere er to om, ikke du som skal sitte med alt ansvaret. Nei, tror ikke alle er like modne når de er over 25, har ikke med alder å gjøre i grunnen. Hadde tatt meg en alvorsprat med ham jeg. Prøv ikke å være sint og anklagende, da kan jo som vi vet menn bare "overgi" seg. Spør ham hvorfor han ikke synes det er viktig så kan du fortelle ham hvorfor du blir såret (eller noe sånt). Lykke til:)
Gårdsspire Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Spør han rett ut når han har tenkt å gidde å begynne å bry seg. Det gjorde jeg på min, og da fikk pipa fort ei anna låte. Karer er så jævlig treige i hodet sitt til tider grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... I går kom min kjære bort til meg og klaget over at han ikke hadde igjen rene sokker, og da kunne jeg ikke dy meg, og svarte: Beklager men dette er ikke noe jævla vaskeri!!! Trenger du sokker så kan du vaske de selv, du vet hvor maskina er gjør du ikke.... Det er så kjett, for min forvener at jeg skal gjøre alt. Vaske gulv, støvsuge, vaske klær, handle, betale regninger, betale husleie, passe på kattene vår så de har mat, ordne i stand til barnet kommer.... Greit jeg er sykehmeldt og går hjemme stort sett hele dagen, men det er da for pokker en grunntil at jeg er sykemeldt oxo da.... Det var dagens utblåsnig. Måtte bare lettte trykket litt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Takk da, for at det ikke er bare meg som har det slik. At det ikke er meg som overdriver eller noe slikt.. Min sambo er akkurat som din. Jeg har gått sykemeldt i 4 mnd no, pga bekkenløsning. Og min forventer også, eller han sier det ikke da, men han gjør det no hvertfall aldri selv, ja forventer at jeg skal handle, vaske alt, lage mat, osv. Ikke engang da JM sa at jeg ikke fikk lov til å vaske gulv eller støvsuge, eller det å gå å traske på butikken, det er noe av det værste, vell, ikke engang da tok han affære. Ja, nå er det vel noen som sier at da må jeg la det ligge da. La det bli rotete til han tar hintet. Vel, det hjelper ikke det. Det som skjer, er at d blir 7 ganger så mye å gjøre på meg til slutt. Og når det kommer besøk da, og om jeg har latt ting ligge, ja da er det jeg som får høre det. For jeg er jo dama i huset, er jo hun som skal rydde. Som du over sier, det er en grunn til at vi går sykemeldt da. Jeg gjør det hvertfall ikke for moroskyld. Skulle gjerne gjort alt for å få jobbe istede. Men istede er jeg av den uheldige sorten som har måttet ta det med ro i lange tider. ¨ååå, som jeg savner å ut å gå i det fine vårværet!! Men samtidlig vil jeg ikke sitte her og bare rakke ned på han, han har gjort mye også. Men det er bare det at av og til er han så fjern, og da tenker han KUN på seg selv, og ingen andre. Ja, idag har jeg syntes litt synd på meg selv. Han ringte ista faktisk da, for jeg var ikke hjemme. Og kommenterte så flink jeg hadde vært. Jeg hadde besøk av min mor og vi tok en skikkelig ryddesjau på loftet. han trodde nok jeg hadde gjort alt selv, men det skal han bare få tro;) Beklager, vil være anonym jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Fysj....slikt noe hadde jeg aldri kunnet tollerere.....Er vi ikke likestilt i dag.....? Her i huset tar samboer like mye av husarbeidet som meg uten at jeg trenger å spør en gang. Synes det er helt naturlig. Hadde klikket om det var annerledes. Føler kjempemye med dere. Håper dere kan få forandret på ting for deres del, for det blir ikke akkurat mindre å¨gjøre når babyen kommer også. Noen gutter må virkelig skjerpe seg! De har vel blitt for bortskjemte at mødrene deres......Lykke til da jenter....!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Ja, er det ikke rart det der... Dersom ikke huset, gubben og ungene ser strøkne ut er det faktisk slik at det er JEG som må ta pepper for det, for JEG er dama i huset... Hum Bare hengte meg opp i at det er fler enn meg som opplever den biten, hadde jo ikke ellers noen gode innspill å komme med til denne tråden...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver HI. Noen ganger føler jeg også at sambo er mer interessert i å hjelpe andre enn å ta vare på meg og ungene. Spesielt nå som vi snart får en til. Man blir skuffet og innmari lei seg.
Papegøyeblomst Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Du er sikker på at han ikke er utro da??? Høres jo ut som han er voldsomt opptatt lange tider av gangen.... Hvorfor kan han ikke ha lyd på tlf, forresten? Det gåt jo an å bare ha på vibrasjon, da merker han det jo hvis han har tlf i lomma.... Høres mistenkelig ut, syns jeg
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Forstår gådt at du blir frustrert, dessuten så skulle d da ikke være et problem å ha lyd på telefon heller, de jo bare å sei på jobben at han har en gravid samboar heime og at d kan skje når som helst no. D e jo kjempe forståelig.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 enig med pinseline. syntes det hørtes litt rart ut.. han burde jo kunne ha på lydløs og vibrasjon, så du kan nå han på jobb også.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 HI her. hehe, måtte bare svare på de siste innleggene. Fordi jeg vet han ikke er utro. Han er med i en revy som skal være nå. Derfor er han ikke så tilgjengelig på telefon. Så jeg vet nok både hvor han er og hva han gjør. Han er heller ikke så langt unna huset mitt, og jeg kjenner alle som er med i revyen. Dette med han er der så langt på natt er vanlig hvert år. Den første dagen de begynner å montere utstyr (lyd,lys osv) så kommer de ikke hjem før etter 02 om natta, dette har jeg vært vant til de siste 5 årene, så er ikke bekymra for det nei. Men er bare så jævlig irriterende at han til tider kun tenker på seg selv, og ingen andre. Sånn, da fikk jeg bare avkfrefta deres spekulasjoner;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Nå må dere Ta dere sammen damer!!!!!!!!! Man spekulerer ikke i om andres menn er utro!!!!!!!! Godt du satte dem på plass Anonym ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #15 Skrevet 22. april 2007 Hehe, ja ikke sant;) Måtte jo nesten det;) Det står jo ingen steder at han var på jobb og har telefonen avslått. Så litt komisk når folk henger seg opp i det da, at han burde snakke med sjefen osv om å ha telefonen på hehe. jaja. Idag derimot er jeg mye bedre humør, greier ikke å være langsint. Men jeg ser at jeg var sint igår da, med tanke på lengden på innlegget;) Ha en fin dag da folkens!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #16 Skrevet 22. april 2007 ikke våres feil at det hørtes rart ut;) men bra du har kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå