Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Har bestilt babywatcher. Regner med jeg får den til mandag. Leste på siden at man kan høre hjertelyd fra uke 12. Leser her at det er mange som ikke hører det før senere. Litt redd jeg skal bli enda mer nervøs hvis jeg ikke hører noe. Er 17 uker mandag. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hørte i allefall hjerlelyden med en sånn doppler hos legen i uke 17... hvis det er den som er på babywatcher.no du snakker om?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Jeg hørte hjertlyden fra uke 8 så det var jo veldig ålreit! Men jeg er annengangs så det er kanskje annerledes da, I dont know. Ikke uroe dere så fælt..
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Jeg hørte det hos legen i uke 13. Jeg syntes det var veldig koslig
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 hei! jeg har babywatcher å klarte å høre hjertelyden i uke 13-14 me den.. men pass på at d ikke er hjerteinfaktet i morkakå (ligge på rundt 40 i displayet) du høre i begynnelsen, du kan faktisk ta feil av d..
EJsinMamma Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 jeg skulle kjøpe sånn, men så snakket jeg litt med jordmor om det, å hun frarådet det, p.g.a frykten for å ike hører nåt. det gjør det bare mye verre sa hun. da er det bedre å komme opp til hun å få høre den av å til.. Men skal jo på ul om litt over4 uker, så venter til da, og så skal jeg til jordmor uka etter..
Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Vi beklager så meget men vi kan desverre ikke få BabyWatcher apparater på lager igjen før i mai måned. Dere som har bestilt BabyWatcher apparater og ikke mottatt disse vil få tilsendt en e-mail når apparatene ankommer lager hvor dere blir bedt om å bekrefte deres bestilling på nytt. bestilte i januar og enda ikkje fått...så bare sei ikkje forvent at den kommer på mandag om de er fra den nett butikken du har kjøpt i gjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå