Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 tenker konstant på MA, blir helt dårlig! skal ikke på UL før om 2 uker(!!!) prøvde og bestille time til jormor for at hun kunne høre hjertelyd, men fikk ikke time før etter UL'en!! var på UL i uke 6, men det er jo 13 uker siden:/ Trenger noen beroliggende ord!
Påtjukka og Tobias Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Hei! Jeg er også sånn som deg...går å tenker det værste..på MA og alt annet som kan være galt!! Dette må vi bare slutte med med en eneste gang!! hehe Jeg er nå 18+1, kjenner ikke noe liv..men har litt mage... Har vært så heldig å få høre hjertelyden hos både jm og lege!! Og da blir jeg roligere og tenker litt hyggeligere tanker... Skal forresten på ord ul tirsdag 24.04..gleder/gruer meg... :/ Ring til legen din å hør om du kan stikke innom for å høre hjertelyde... Det får du sikkert... Alt er helt sikkert i den skjønneste orden men jeg skjønner fortvilelsen din... men ring legen din og fortell at du er bekymret og trenger å høre hjertelyden.... Lykke til!!
Solskinnsjenta Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Jeg kjente ikke noe spark før uke 21, og jeg har to. Hadde ul i uke 18, så jeg visste at det var liv der inne. Har også egen doppler så hadde hørt hjertelyden selv. Det er fryktelig ekkelt å gå sånn og ikke vite, men det er faktisk ganske vanlig for oss førstegangs å ikke kjenne noe før rundt uke 20. Barnet er ganske lite enda, og ligger kanskje slik at det sparker innover. Da vil ikke du kjenne noe. Jeg velger å tro at alt er greit inntil det motsatte er bevist! Klem fra
Twinny Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Det skal du få Jeg kjente heller ikke spark i uke 19. På ul sa hun det var fordi morkaken låg på fremsiden og dekker for sparkene. Mulig det er slik for deg også. I tillegg kan det jo være at h*n ligger med ryggen ut mot magen din og sparker innover.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 ta det med ro kjente sparkene første gang uke 20.ikke alle somfår mage med engang.lykke til videre.det går nok bra
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 takk damer!! litt mer rolig nå ja!! tenket "nå går det gale" hver gang ting ikke er "normalt" hehe!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Jeg var vel omkring uke 20-21 da jeg helt konkret kjente spark. Er litt stor fra før og hadde heller ikke mage i uke 19. Den kom relativt raskt da den kom. Jeg gikk også og var nervør. Men prøvde å roe meg ned og tenke at alt er sikkert bra, teit trøst men er jo uansett ikke noe å gjøre nå dersom noe skulle vært galt...og det er det jo helt sikkert ikke Dersom det tar fra deg nattesøvnen og alt annet hadde jeg ringt legen og spurt om jeg kunne komme å høre hjertelyden Lykke til, ordner seg helt sikkert. Og det er nok veldig naturlig vi er hønemor Som jeg sa til mannen min. "jeg er mamma allerede, du er bare foster far(far til et foster)"
Yoshigirl Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 18+3 her, har ingen mage og har ikke kjent noe spark. Har ikke ultralyd før om 3 uker, satser på at alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå