plutseligbolle Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hei, nå har jeg født. Det er jo faktisk en uke siden, men vi kom ikke hjem fra sykehuset før i går. Hadde en ganske heavy fødsel som startet med en splæsj-aktig vannavgang (akkurat som på film) og ambulanse til sykehuset. Det fortsatte med moderater rier, badekar og massasje på Fødeloftet i mange timer før det ble overflytting til fødeavdelinga med drypp og epidural. Desverre virket ikke epiduralen!!!! og jeg var veldig utslitt, så det var med nød og neppe at jeg klarte å presse ut pia vår, presset alt jeg kunne i 1,5 timer.... Da hun endelig kom ut, 21 timer etter vannavgang, var hun blå og måtte ha hjelp til å puste. Morkaka måtte hentes ut under narkose. Nå har hun vært innlagt en uke på nyfødtavdelingen, gradvis fikk vi være sammen og fikk til ammingen. Nå er vi endelig hjemme og alt er bra. Mor har litt vondt her og der som seg hør og bør, babyen sover og suger godt og vi er slitne men veldig veldig glade for at alt gikk bra til slutt. Det var ikke akkurat noen drømmefødsel, men jenta er sunn og frisk og nydelig og vi er så lykkelige for å ha henne i god behold!
VinterSol+2 Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 gratulerer! godt at det endte bra, til tross for at det ble tøft underveis!
mimmi73 Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 heisann hørtes ikke noe lett fødsel nei,men nå er det over.gratulerer masse:)lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå