Gå til innhold

ett litt intimt spørsmål. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

av å til så føler jeg at noen renner fra skrittet, når jeg går på do å tørker meg så kommer det ut en stor grønn/gul klump. . kan se ut så snott;) hehe sorry utrykke. .men det er ikke hele tiden. . noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være sopp i skjeden. Du er mer utsatt for det når du er gravid.

Jeg ville tatt meg en tur til legen på mandag og fått bekreftelse på det. Ganske lett å bli kvitt hvis du får rett behandling.

Skrevet

Høres ut som sopp ja. Siden det er en gul / grønn farge... ville tatt meg en sjekk hos legen :o)

Skrevet

Vet du, jeg synes ikke det høres ut som sopp. Sopputflod har etter min erfaring en annen farge (hvit) og konsistens (kornete) enn det du beskriver - i tillegg til at du helt sikkert ville ha merket det på kløingen. For meg høres det ut som helt ordinær og irriterende svangerskapsutflod - kommer i gule og grønne gugger hos meg også (æsj). Det som om mulig er enda mer irriterende, er at jeg må være forsiktig med truseinnlegg, fordi jeg - nettopp - lett får sopp av det. Jeg hadde ikke giddet å dra til legen med dette, men evt. tatt det opp på neste kontroll.

Skrevet

Det høres ikke ut som sopp i det hele tatt. Er nesten garantert utflod pga svangerskapet. Har akkurat det samme selv og mange andre her inne også;) Så lenge det ikke klør, så skal du ikke bekymre deg;)

Skrevet

Hmmm, stusser over at dere tenker gul/grønt utflod er bare svangerskap... tenker heller tricomonasinfeksjon...det er jo symptomet på det nettopp å ha den fargen. Men det er heller ikke farlig!!

Skrevet

Og for ikke å skremme: det er ikke en seksuelt overførtbar infeksjon, så ikke mistenk deres menn :-)!!

Skrevet

det står at det er vanlig under svangerskap, jeg er helt enig med dere anonyme, sopp klør og kommer i tykk hvit utflod, men hva er det der på t. . . . for noe da??

Skrevet

tricomonasinfeksjon er ikke utbredt i Norge.

Skrevet

Nei, dette skal du IKKE bekymre deg over!!! Jeg har det samme, og det hadde jeg i mitt forrige svangerskap også. Det vil nok roe seg i perioder.... Ingenting å bekymre seg over!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...