Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 av å til så føler jeg at noen renner fra skrittet, når jeg går på do å tørker meg så kommer det ut en stor grønn/gul klump. . kan se ut så snott;) hehe sorry utrykke. .men det er ikke hele tiden. . noen som vet??
Solskinnsjenta Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Det kan være sopp i skjeden. Du er mer utsatt for det når du er gravid. Jeg ville tatt meg en tur til legen på mandag og fått bekreftelse på det. Ganske lett å bli kvitt hvis du får rett behandling.
Milla-baby Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Høres ut som sopp ja. Siden det er en gul / grønn farge... ville tatt meg en sjekk hos legen )
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Vet du, jeg synes ikke det høres ut som sopp. Sopputflod har etter min erfaring en annen farge (hvit) og konsistens (kornete) enn det du beskriver - i tillegg til at du helt sikkert ville ha merket det på kløingen. For meg høres det ut som helt ordinær og irriterende svangerskapsutflod - kommer i gule og grønne gugger hos meg også (æsj). Det som om mulig er enda mer irriterende, er at jeg må være forsiktig med truseinnlegg, fordi jeg - nettopp - lett får sopp av det. Jeg hadde ikke giddet å dra til legen med dette, men evt. tatt det opp på neste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Det høres ikke ut som sopp i det hele tatt. Er nesten garantert utflod pga svangerskapet. Har akkurat det samme selv og mange andre her inne også Så lenge det ikke klør, så skal du ikke bekymre deg;)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Hmmm, stusser over at dere tenker gul/grønt utflod er bare svangerskap... tenker heller tricomonasinfeksjon...det er jo symptomet på det nettopp å ha den fargen. Men det er heller ikke farlig!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Og for ikke å skremme: det er ikke en seksuelt overførtbar infeksjon, så ikke mistenk deres menn :-)!!
Mamma til snart 4 Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 det står at det er vanlig under svangerskap, jeg er helt enig med dere anonyme, sopp klør og kommer i tykk hvit utflod, men hva er det der på t. . . . for noe da??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 tricomonasinfeksjon er ikke utbredt i Norge.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Nei, dette skal du IKKE bekymre deg over!!! Jeg har det samme, og det hadde jeg i mitt forrige svangerskap også. Det vil nok roe seg i perioder.... Ingenting å bekymre seg over!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå