Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var en som nevnte på at babyen ofte var roligere i vokseperioder.

jeg kjenner liv hver dag, men de siste dagene har bare babyen vært roligere, altså ikke sparket så hardt osv.. snudd seg mer frem og tilbake enn å sprelle osv.

(får respons hvis jeg dytter på magen, så ikke egentlig bekymra)

det som er au au, er jo at jeg har kjent det strekke og dra ned mot lyskene, og i dag har jeg vondt i magen, litt sånn som mensmurringer.. ikke driitvondt, bare ubehagelig, og jeg kjenner meg sutrete og sur..

men så tenker jeg; jeg hadde jo massevis av voksesmerter i 1 trimester, og begynnelsen av andre. Til nå har jeg hatt en liten, men ikke for liten baby- men kanskje dette rett og slett ER en vokseperiode?

strekker og drar gjør det iallefall, og jeg merker jeg er skikkelig furten og irritert og har lyst på sjokolade.. hihi

noen som har lignende opplevelser eller tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvertfall merket hormoner de to siste ukene, men er jo lenger på vei enn deg da. Men har mer sur og sutrete og griner for ingen ting. Men så ler jeg etterpå fordi det er så teite ting jeg griner av, hihi.

Men at det strekker på sidene er fordi livmoren vokser ja =)

Skrevet

ja, kjenner jo igjen vondtene da,

fra alle voksesmertene fra 1.trimester!

hadde bare "glemt" de litt igjen, men nå er jeg visst i vokseperiode igjen..

er mest sutrete i dag fordi det gjør vondt, egentlig.

ja, du har jo..5-4 dager til termin? skjønner at humøret kan svinge da ja!!

det er jo ikke akkurat uvanlig.. hehe:)

men snart er du jo ferdig du, så nå må du male ansikter på magen og ta bilder og bruke magen som avlastningsbord for tekoppen og alle sånne ting du snart ikke kan gjøre mer!!

Skrevet

jupp, hehe, har begynt å bruke den som bord nå, veldig praktisk ;) hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...