2 gutter og 1 jente Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 jeg har vaert litt bekymret ettpar dager over hvor rolig bebien har blitt.helt siden tirsdag kveld har det vaert lite bevegelse i forhold til vanlig. men saken er at han har hele tiden vaert kjempeaktiv, og naa kjenner jeg han veldig sjelden og da svaert smaa og svake bevegelser....jeg har tenkt paa aa ringe foeden og slikt for aa slippe aa vaere bekymret....men saa leste jeg naa ei annei ei som tolket det som et tegn paa at det naermer seg foedsel... pleier beibiene aa bli roligere foer foedsel eller? Jeg har termin om 8 dager... jeg er foerstegangs og vet saa lite om dette. Jeg vil ikke virke hysterisk of ringe foeden hvis det ikke er noe... for jeg kjenner jo liv, men det er saa lite i forhold til hvordan han pleier aa holde paa....
~sjiraff~ Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg husker også at det ble roligere mot slutten, men det var jo pga plassmangel. Bevegelsene ble mer glidene fremfor klare spark. Men det at det brått blir roligere er jo noe annet. Jeg synes du skal ta en telefon til fødeavdelingen jeg. Du er ikke/og blir nok ikke sett på som hysterisk av den grunn. Bare forklar hvordan du føler det så kanskje du får komme inn på en sjekk eller at de klarer å berolige deg på telefonen om de mener dette er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Jeg har 6 uker til termin, og har lite spark. Kjenner meg igjen i beskrivelsen om de glidende bevegelsene. Kjenner stort sett bare de og ett og annet slag innimellom.
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 ja, de siste ukene har det vaert mere glidende, mindre spark. det har ikke bekymret meg stort da jeg veit at han har det trangt. Men de glidende bevegelsene har ogsaa blitt nesten borte...det er saa lite bevegelse enda jeg sitter stille lenge, spiser sjokolade og dulter i han....
~sjiraff~ Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Ring du! Ingen vits å sitte her å bekymre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå