Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stort er sf-målet til dere fødeklare??

nysgjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey
Skrevet

har termin 04juni jeg da.. så er bare høygravid jeg da.. men mitt er på 29

Skrevet

I uke 38 var mitt på 34. Skal på kontroll på fk. mandag, da er jeg i uke 39. Tror ikke jeg har blitt så mye større nå, kanskje sf på 35?

Skrevet

Hmm.. hva med meg da, har jeg stor unge?? jeg var på kontroll i uke 33, og da var det 33 cm. Og jeg har blitt større siden da, plutselig greier ikke strikket på buksa å holde seg oppe og det gjorde det forrige uke, så magen må ha vokst endel siden da. Det poengterte ei venninne også, at den har vokst mye i det siste.. heh!

Skrevet

var på kontroll når jeg var 38+2 og lå da på 35

Skrevet

Hadde 35 i uke 35, og falt til 28 i uke 38.... Har ikke hørt om det før. Babyen ligger iallefall langt nede i bekkenet.

Skrevet

35 nå i uke 40, jordmor sa det kunne gå litt ned hvis barnet kom enda lenger ned i bekkenet. Hun kalte det "knapt festet" denne gangen.

Skrevet

Lå rett på den røde streken i uke 40, husker ikke hvor mange cm det er.. Hodet er festet og ligger langt nedi bekkenet.

Skrevet

Er i uke 37 og SF målet mitt er på 37. Skal på ny UL på fredag for å måle størrelsen på babyen og vurdere om jeg skal slippe å gå over termin pga. bekkenløsning. Babyen var nesten festet på kontrollen på onsdag.

Skrevet

Er 39 + 4 i dag, var hos jm i går og da var det 35 cm.. Har ligget på den røde streken hele tiden. Men tror det er en stor baby inni magen..

Skrevet

Hehe jeg er også fødeklar etter symfyse målet. Hadde 35cm i uke30. Er nå 31+5, å kjenner jeg har vokst enda mer.......Har ikke termin før 21.6

Skrevet

ved 39 uker var jeg 33 cm i sf mål. Ligger litt under jeg da, men glad for at jeg ikke er for stor. Men babyen kan være stor likevel...

Skrevet

Hei!

Jeg er 38+2 på vei og målet mitt er 33. Legen har målt magen til nedeste kant av normalen gjennom hele svangerskapet. Babyene er imidlertid ikke spesielt liten - var på ekstra UL før helgen og fikk konstatert en normal eller litt over normalt stor baby (dvs.ca 3400g nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...