Gå til innhold

Forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vansker med å velge en forlover? trenger man det? har ingen spesielle nære venner ettersom jeg har flyttet så mye og synes dette blir litt ekkelt når vi skal gifte oss :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må ha to personer som vitne. Det er dette som oftest er forloveren men visst du ikke vil ha noen forlover så kan du bare få en søster, bror eller kanskje moren din til å være "forlover"? Da har du jo et vitne til å skrive under papirene. Skal forloveden din ha forlover?

Skrevet

Har to søstre men de står meg ikke noe nær, langt i fra.snakker med hun ene (som jeg har kjent siden jeg var 3 år, stesøster) bare ved noen høytider og en sms til å fra på enkelte bursdager, hun andre kjenner jeg egentlig lite å er en del år yngre enn meg. Har en bror men han er jo bare 16 år, god guten min da:) Mamma kanskje men ville ikke det vært rart da?sin egen mor som forlover? Han skal ha forlover ja.Synes det er litt trist at jeg ikke har en skikkelig nær veninne som kunne vært det. Redd for at det blir snakk om det der liksom.

Skrevet

Du kan helt fint ha din mor som forlover. Jeg kjenner to som har hatt det. Jeg selv skal ha min farmor til forlover, fordi jeg har noen venninner jeg ikke kan velge mellom;) og jeg har alltid stått min farmor nær.

Skrevet

Min erfaring er at den du ønsker å ha til forlover blir gla for å bli spurt, og tar det som en ære selv om dere ikke er så nære.

Min samboer var i fjor forlover til en "kompis" som han ikke hadde snakket med på over 7 år! Han valgte likevel og ta oppgaven, og var gla på brudeparets vegne. (De var ikke gamle barndomsvenner eller no sånt heller, men hadde studert i lag for mange år siden)

Jeg har også veninner som har valgt "nye" bekjente (ikke kjent dem så lenge) til forlover, i stede for å velge noen av sine gamle venniner.

Dersom du har flyttet mye rundt,og dermed ikke føler at noen står deg spesielt nær, ville jeg ha valgt en bekjent fra det stede du er på nå.

Å velge forlover på den måten kan være en god måte å signalisere at du ønsker at dere skal fortsette med å ha kontakt, og kan knytte nye bånd.

Dersom forloveren til din samboer har dame, er det jo mulig å velge henne også??

Lykke til!

Skrevet

Godt tips fra Babyklar! Spesielt om du har noen du kjenner fra det stedet du holder til på nå.

Det er jo en ærefull jobb uansett hvem du velger å gi den til. Åsså er forlover for det meste å ha et vitne da-de har ikke plikt til å følge deg opp etterpå som i et dåpsløfte. Hvis du skjønner hva jeg mener. Så du kan jo i hovedsak velge hvem du vil. Fra hvor du vil.

Skrevet

Har seg sånn da at vi flytter til uka ;) har bodd her i snart 2 år bare.

Skrevet

Hva med en gammel veninne som var en "besteveninne" da dere var små. mange velger barndomsveninner selv om de ikke er nære nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...